Ze heeft goddomme wel lekkere tettenfrankv schreef:
Geen idee wie dit leeghoofd is:

Ze heeft goddomme wel lekkere tettenfrankv schreef:
Omdat Hitler voor niemand wilde bukken, laat staan voor een bmw verkopertdvh schreef:Waarom geen bmw eigenlijk?
En een lekkere zak chipsLuco schreef:Ze heeft goddomme wel lekkere tettenfrankv schreef:
Tom schreef:En een lekkere zak chipsLuco schreef:Ze heeft goddomme wel lekkere tettenfrankv schreef:
Macboy schreef:Gaaf ding !
Inderdaad een mooi tijdloos model die op de markt kwam toen je een e36 3 serie nieuw kocht bij de dealer, we nog een 62 cm 4:3 grundig TV hadden. Het internet zoals we dat kennen nog niet bestond. In iedere wijk nog een groene telefooncel stond en Jeroen K nog in de balzak van zijn vader hing.frankv schreef:Het is gewoon een gaaf horloge! En dat het een quartz is, tja. Mijn seamaster heeft een beurtje nodig, want loopt ongeveer 20sec per dag achter. Kost ook weer het nodige...
Mooie tijd was datRVV schreef:Inderdaad een mooi tijdloos model die op de markt kwam toen je een e36 3 serie nieuw kocht bij de dealer, we nog een 62 cm 4:3 grundig TV hadden. Het internet zoals we dat kennen nog niet bestond. In iedere wijk nog een groene telefooncel stond en Jeroen K nog in de balzak van zijn vader hing.frankv schreef:Het is gewoon een gaaf horloge! En dat het een quartz is, tja. Mijn seamaster heeft een beurtje nodig, want loopt ongeveer 20sec per dag achter. Kost ook weer het nodige...
Is een UNIEK ding begreep ik(zie link) dus, en wordt in sept geveild tbh een stichting van/tegen spierziektes.dvh schreef:![]()
Mooie klok Robin.
Bandje alleen ben ik niet zo zeker van. Maar dat is bijzaak.
Wat kost zo'n PP nou?