Karin.
Hebben we gedaan, maar je krijgt geen uitdraai... er staat alleen "kilometerstand onlogisch", niet waarom....daNpy schreef:Je kan toch zelf voor een paar euro het NAP rapport opvragen?
http://www.autopas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij mij was er laatst een foutje gemaakt, de dealer had per ongeluk de kilometerstand van mijn ene auto ingevoerd voor mijn andere auto, maar daar moest wel wat gefax aan te pas komen om het te herstellen (door de dealer die de fout had gemaakt).Fabian schreef:Typefouten kunnen ook hersteld worden, kost alleen wat moeite![]()
Degene die de fout gemaakt heeft kan hem zelf online herstellen. (probleem is vaak diegene te achterhalen, zeker als er geen boekjes bijzijn of als de stand die is ingevuld niet voorkomt in de boekjes)
Iedere andere NAP-houder kan een aanvraag doen bij de stichting NAP om de foute stand te wijzigen, mits voldoende onderbouwd met bewijslast.
aussie schreef:Nou, de NAP klopte gewoon hoorVia een meewerkende dealer er achter gekomen. Alleen vrij weinig gereden ( afgelopen jaren 5000 ?), en daarom is het blijkbaar onlogisch
Het rare is.... als we er een ton bij optelde (waar we dus bang voor waren, dat hij 162000 had gereden ipv 62000) vond de NAP het ineens wel héél logisch....
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten