Autoverkopen 2013
- Martijn_bmw
- dvh
Re: Autoverkopen 2013
Ik doe Rico na 

- RVV
-
Trek de stekker er bij driving-FUN er ook maar uit.
- Martijn_bmw
Eerlijk is eerlijk up! Voelt meer auto dan 107/aygo
Heb toevallig afgelopen weekeind ook ff gekeken naar de up! Ipv onze aygo maar wacht wel ff op een mooi tweedehandsje over een paar jaar
die auto's is voor ons toch o
echt de tweede boodschappen auto en dan voldoet de aygo prima....
Is het echter je dagelijkse auto waar je wat kilometers per dag in af legt is de up! Wek een mooie vervanging voor de 107!
Heb toevallig afgelopen weekeind ook ff gekeken naar de up! Ipv onze aygo maar wacht wel ff op een mooi tweedehandsje over een paar jaar

die auto's is voor ons toch o
echt de tweede boodschappen auto en dan voldoet de aygo prima....
Is het echter je dagelijkse auto waar je wat kilometers per dag in af legt is de up! Wek een mooie vervanging voor de 107!
- RVV
Tja vandaag naar Zandvoort geweest... Rij je dus 4 uur heen en weer... Files, karrenspoor, flitsers, bumper op bumper...Andre schreef:Trek de stekker er bij driving-FUN er ook maar uit.
- Martijn_bmw
Toch is die route met de 325i leuker dan met de up! 
Iig vind ik wel, df is ook de lol van een mooie auto hebben, meer comfort, de mooie sound van de 6 cilinder etc...

Iig vind ik wel, df is ook de lol van een mooie auto hebben, meer comfort, de mooie sound van de 6 cilinder etc...
- RVV
Martijn_bmw schreef:Toch is die route met de 325i leuker dan met de up!
Nou dat is mij om het even voor. Met een "snelle" auto is het zelfs alleen maar meer frustratie.

- Martijn_bmw
325i dan maar inruilen voor up! Nr 2 
nee dat is wel zo dat het soms frustreert toch blijf ik buiten de bebouwde kom vele malen meer plezier beleven aan mijn 325i dan aan de aygo...

nee dat is wel zo dat het soms frustreert toch blijf ik buiten de bebouwde kom vele malen meer plezier beleven aan mijn 325i dan aan de aygo...
- RVV
Vanzelfsprekend..het viel me gewoon weer voor de zoveelste keer op. In de randstad met zijn ingesnoerde snelwegen netwerk met dito drukte heb je gewoon helemaal geen flikker meer aan een "dikke pk bak". Gelukkig is het hiero in het Noorden nog niet zover.
- Martijn_bmw
Dat klopt dat ervaar ik dagelijks...
Daarom ook jaren voldoende aan mijn 318i gehad en nu erg blij met mijn 325i maar de volgende kan net zo goed weer een 318i/320i zijn als de rest van de auto naar mijn zin is
Daarom ook jaren voldoende aan mijn 318i gehad en nu erg blij met mijn 325i maar de volgende kan net zo goed weer een 318i/320i zijn als de rest van de auto naar mijn zin is

-
Jan van Dijk grote mercedes dealer in rotterdam vandaag faillissement uitgesproken.
- Luco
Dat is volgens mij niet de eerste keer.Andre schreef:Jan van Dijk grote mercedes dealer in rotterdam vandaag faillissement uitgesproken.
-
http://www.automobielmanagement.nl/nieu ... ocent.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grote daling nieuwe lease registraties.
Grote daling nieuwe lease registraties.
- RVV
Ja dat gaat hard zo. Leuke speciale auto's wil men niet meer. Maar ook leasebakken niet meer. Want waarom niet nog gewoon 50000 km doorrijden met de huidige leaseauto? Uiterst lucratief, voor het bedrijf dat leaseauto's heeft en ook voor de leasemaatschappij. Auto's zijn namelijk toch al grotendeels economisch afgeschreven. Maar technisch gezien mankeert en door het preventieve onderhoud weinig aan. Particulieren laten het afweten (goh auto is nog goed genoeg) Bedrijven laten het afweten... Gaat een slachtveld worden in de autobranche.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Jij helpt de economie ook niet meer mee? Je kocht nog wel eens wat anders maar je rijdt ook al weer een tijdje dezelfde wagens, toch? Of je deelt het niet meer 

-
Zit regelmatig in het Noorden, maar ook dan boeit een snelle auto helemaal niet meer. Wat wil je ermee doen? 200 Rechtuit branden? Als je nooit uit het Noorden komt, heb je nooit files, maar ook niet veel tijdwinst. Moet je zoals ik iedere keer terug naar de bewoonde wereld kun je met 170 vooruit knallen en kom ik rond Amersfoort / Utrecht wel weer bij. Een dagje knallen is leuk op het circuit, op de openbare weg heb ik het allemaal wel gezien. En waar ik vroeger nooit nadacht over wat er naast auto's nog meer op b-wegen rondzwerft, doe ik dat nu (helaas?) wel.RVV schreef:Vanzelfsprekend..het viel me gewoon weer voor de zoveelste keer op. In de randstad met zijn ingesnoerde snelwegen netwerk met dito drukte heb je gewoon helemaal geen flikker meer aan een "dikke pk bak". Gelukkig is het hiero in het Noorden nog niet zover.
Afgezien het eventueel omruilen van de boswachter voor een klein autootje omdat de vrouw er nog geen 500 kilometer per jaar in rijdt, zal ik de komende 15 jaar denk ook niet meer een autofabrikant sponsoren.
Arthur, ik gok dat als jij die Mazda tzt mag inruilen dat deze nog als nieuw rijdt? Eigenlijk is het zinloos om het wagenpark iedere paar jaar te vernieuwen.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Laat ik vooropstellen dat auto's één van mijn grootste hobbies is, heb me ook zelden zo vermaakt als een tijdje geleden in zo'n huur BMW op een DF trackday. En woon dus in Friesland waar ik ook verreweg het meeste rondrij. Over het algemeen nog erg rustig hier.
Maar die GTI die ik nu heb... gechipt... verlaagd... gaat me soms ook steeds meer tegenstaan. Meeste kilometers rij ik toch normaal, 130 is snel zat op de snelwegen hier... en dan begint dat gestuiter wel eens tegen te staan. Het regelmatig binnendoor knallen op B weggetjes doe ik ook steeds minder.
Komt straks een dikke Volvo aan hier, diesel... automaat. Ik heb er wel zin in. Lekker comfi cruisen.
Komt heus wel weer iets bij met echte DF (2 zitter oid.) maar voor de dagelijkse kilometers hoeft het van mij niet meer een sportief brandstof slurpend stuiterhok te zijn.
Maar die GTI die ik nu heb... gechipt... verlaagd... gaat me soms ook steeds meer tegenstaan. Meeste kilometers rij ik toch normaal, 130 is snel zat op de snelwegen hier... en dan begint dat gestuiter wel eens tegen te staan. Het regelmatig binnendoor knallen op B weggetjes doe ik ook steeds minder.
Komt straks een dikke Volvo aan hier, diesel... automaat. Ik heb er wel zin in. Lekker comfi cruisen.
Komt heus wel weer iets bij met echte DF (2 zitter oid.) maar voor de dagelijkse kilometers hoeft het van mij niet meer een sportief brandstof slurpend stuiterhok te zijn.
- Luco
Daarom hebben wij de gte weggedaan, was leuk ok lekker mee te scheuren maar comfortabel was die niet echt, en je wordt ouder, en we hebben de gtt nog, gelukkig niet tever verlaagd, dus pakken we die vaker.Wouter81 schreef:Laat ik vooropstellen dat auto's één van mijn grootste hobbies is, heb me ook zelden zo vermaakt als een tijdje geleden in zo'n huur BMW op een DF trackday. En woon dus in Friesland waar ik ook verreweg het meeste rondrij. Over het algemeen nog erg rustig hier.
En voor de boodschappen en hond de clio.
- Tristan
+1
Voor dagelijkse ritten is de 320dA prima. Snel zat, 800km op 1 tank, comfortabel maar toch als het moet sportief. En ziet er na wat persoonlijke 'touch' nog smakelijk uit ook. Zou me met een ultrasportieve auto me kapot ergeren als het niet doorrrijdt. Nu hebt ik zoiets van lekker met de flow mee. In het weekend leef ik me elders wel uit.
Voor dagelijkse ritten is de 320dA prima. Snel zat, 800km op 1 tank, comfortabel maar toch als het moet sportief. En ziet er na wat persoonlijke 'touch' nog smakelijk uit ook. Zou me met een ultrasportieve auto me kapot ergeren als het niet doorrrijdt. Nu hebt ik zoiets van lekker met de flow mee. In het weekend leef ik me elders wel uit.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Klopt, Allen.
- dvh
Hier ook.In het weekend leef ik me elders wel uit.
Alleen heeft dat niks meer met autorijden te maken..

-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Tristan
Had ik het over autorijden?dvh schreef:Hier ook.In het weekend leef ik me elders wel uit.
Alleen heeft dat niks meer met autorijden te maken..

- RVV
Allemaal een dagje ouder
geknal en gebeul op de openbare weg is fors op zijn retour. De crisis slaat ook zo hard toe dat we ook niet meer anders kunnen
BMW's worden massaal ingeruild op ecohuftertjes.. nog even wachten en dan gaan Andre en Robin ook voor de bijl