Lol wat een onzin. Je mag het niks vinden maar als hij het leuk vindt moetie dat vooral gewoon lekker doen, en hier posten, want meestal vind ik (en vast anderen ook wel) er best wel es wat leuks tussen zitten. Daarbij staat er al bij 'over the top'.Tom schreef:Mark uninstall die HDR troep aub.. vind het afschuwelijk
Mijn mening over die laatste HDR van markk: vind hem niet echt mooi, maar wel interessant om te zien, vooral de vraag hoe je dat extreme effect voor elkaar krijgt zonder de foto te vern**ken
Verder vind ik markk nr 4 erg mooi.
Als je er een boek van maakt en het dus wel definitief wordt, iets om te kunnen showen, zou ik ze zeker allemaal bewerken en optimaliseren om ze mooier te maken.Metchu schreef:Maar nu de vraag: Iemand tips waar ik dat het beste kan laten doen? Ik had http://www.albelli.nl" onclick="window.open(this.href);return false; al gevonden. Het zijn voornamelijk foto's van de iphone. Gewoon zo implempen in zo'n fotoboek of toch allemaal een voor een bewerken?
Ik dacht wellicht hebben jullie hier al mee gewerkt en hebben jullie ideeën en tips
Preciesallen schreef:Ik zou zeggen, vooral doorgaan. Om die reden blijf ik veel zwartwit schieten. Omdat ik dat wil!