Maar ik doe het voor Frank, zodat hij hier niet hoeft te posten

En nu hou ik er denk ik over op........

Klopt Bram, maar dat geld voor zowel positief, als kritisch, net als in de grote boze echte wereld, zoals Hans Teeuwen ooit zei: "je bouwt daar een schild voor" zodat je niet meteen overal door geraakt wordt.Bram schreef:Ja, maar continue dezelfde plaat blijven herhalen en daardoor olie op het vuur gooien lijkt me weinig zinvol.
...........PD power schreef: Klopt Bram, maar dat geld voor zowel positief, als kritisch
Ruben schreef:...........PD power schreef: Klopt Bram, maar dat geld voor zowel positief, als kritisch
Nou, bij deze dan..Robin schreef: Het wachten is op 'n sneer naar mij vanwege deze post.
Nah nah,Downforce Hans schreef:Nou Bart, misschien is het inderdaad goed dat je hier niet zo vaak post en we niet van jou aan hoeven te nemen hoe de vork in de steel zit.BartB. schreef:Ik reageer hier bijna nooit,maar nu wil ik toch wel even melden dat ik het betreur dat je je hier niet meer laat zien Frank. Alhoewel ik je punt wel begrijp... toch is het jammer. Een van de leukere auto's hier op DF...
K*tvolk/internethelden met ''verstand'' van alles die even komen vertellen hoe de vork in de stel zit...![]()
Ik vind de verheerlijking van Frank en zijn auto nu wel erg ver gaan en ik denk dat Frank nu met plaatsvervangende schaamte in topic aan het volgen is.......wat een onzin lees ik hier zeg........
De Bmw is een plaatje maar eerlijk gezegd zou het net een omgebouwde 528 kunnen zijn.
In dat opzicht vind IK hem zeker niet de dikste auto van het Forum.
Wat prestaties gezien natuurlijk een ander verhaal is, maar dat zou ik dan ook graag een keer op een filmpje zien of mee willen maken.
Dik italiaans spul, of bv de viper van Kees of Elmar vind IK dan eerder dik spul hier op het Forum,Zelfs die kitcar van Roy valt daar onder en vergeet de GTR niet.
IK vind dat dit topic een beetje teveel de verafgoding van een m5 en zijn eigenaar is geworden, en dat is jammer.
Nu zal er wel gezegd worden dat ik jaloers ben op Frank, maar ik heb een verlengde M7 dus toch de langste van jullie allemaal.
Robin schreef:Cheers
Calimero in z'n kleine bakje:)
Voordeel van een truttenschudder Robin. Nobody cares.. Gisteren aan de lijve ondervondenRobin schreef:
Mijn omhooggekomen paaltje ging ook de wereld over 'n maand terg....![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, De fiscalist, Marc Sierra, mark123, TomTomm, Will F. en 4 gasten