BMW M5 F10 - Eindresultaten!!

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Gesloten
Downforce Hans

Re: BMW M5 F10 - Eindresultaten!!

Bericht door Downforce Hans » 03 jun 2013, 22:50

Ik ben het met je eens Eric maar het gaat nu een beetje op verafgoding lijken (beetje overdreven misschien) en misschien had ik er niet over moeten beginnen.
Maar ik doe het voor Frank, zodat hij hier niet hoeft te posten :angel: :wink:

En nu hou ik er denk ik over op........ :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 03 jun 2013, 23:03

Niet te vaak denken he :tooth:

PD power

Bericht door PD power » 03 jun 2013, 23:09

Ben het met Hans eens, op een open forum, moet ruimte zijn contra meningen en gedachtes, daarvoor heet het een Forum, wil je dit niet, dan moet je een geloten Blog gebruiken.

Het is nou eenmaal zo, als je "aandacht" vraagt, dan krijg je die, zowel positief, als Kritisch..

En het mag dan niet uitmaken of het om een up, een M5, of de ritjes van een nieuw member in een 118i, gaat, juist het verschil maakt een forum.

Ik zal eerlijk zijn, ik kan Hielke soms ook wel achter het behang plakken, maar op andere momenten lach ik me er rot om, en heel soms, zegt ie wat zinnigs :tooth:

Zonder mening, en het verschil daarin, is een forum dood.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 03 jun 2013, 23:17

Ja, maar continue dezelfde plaat blijven herhalen en daardoor olie op het vuur gooien lijkt me weinig zinvol.

PD power

Bericht door PD power » 03 jun 2013, 23:24

Bram schreef:Ja, maar continue dezelfde plaat blijven herhalen en daardoor olie op het vuur gooien lijkt me weinig zinvol.
Klopt Bram, maar dat geld voor zowel positief, als kritisch, net als in de grote boze echte wereld, zoals Hans Teeuwen ooit zei: "je bouwt daar een schild voor" zodat je niet meteen overal door geraakt wordt.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 03 jun 2013, 23:25

Is voor beide wat te zeggen ja :)

Rupie

Bericht door Rupie » 04 jun 2013, 07:56

PD power schreef: Klopt Bram, maar dat geld voor zowel positief, als kritisch
........... :thumbup:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 08:28

Ruben schreef:
PD power schreef: Klopt Bram, maar dat geld voor zowel positief, als kritisch
........... :thumbup:
:thumbup:

Op DF geldt de 'trend' om auto's(en z'n berijders :tooth: ) vaak zeer kritisch te benaderen. Waarom zou dat niet gelden voor bijv een ecomachientje of 'n dikke slee met 700pk. Er zijn altijd 'redenen' genoeg. Er is altijd wel wat mis met mijn of jouw(any DF er niemand in 't bijzonder) kar. Dat hou je toch. En anders worden die redenen wel gemaakt.

Gelijke monniken gelijke kappen.

Hans had natuurlijk 'n wereldverhaal.

Het wachten is op 'n sneer naar mij vanwege deze post. DF puur--->selectieve verontwaardiging.

WJ

Bericht door WJ » 04 jun 2013, 10:23

Robin schreef: Het wachten is op 'n sneer naar mij vanwege deze post.
Nou, bij deze dan..

Afbeelding

:mrgreen:

BartB.

Bericht door BartB. » 04 jun 2013, 10:28

Downforce Hans schreef:
BartB. schreef:Ik reageer hier bijna nooit,maar nu wil ik toch wel even melden dat ik het betreur dat je je hier niet meer laat zien Frank. Alhoewel ik je punt wel begrijp... toch is het jammer. Een van de leukere auto's hier op DF...

K*tvolk/internethelden met ''verstand'' van alles die even komen vertellen hoe de vork in de stel zit... :kotsen:
Nou Bart, misschien is het inderdaad goed dat je hier niet zo vaak post en we niet van jou aan hoeven te nemen hoe de vork in de steel zit. :thumbup:
Ik vind de verheerlijking van Frank en zijn auto nu wel erg ver gaan en ik denk dat Frank nu met plaatsvervangende schaamte in topic aan het volgen is.......wat een onzin lees ik hier zeg........
De Bmw is een plaatje maar eerlijk gezegd zou het net een omgebouwde 528 kunnen zijn.
In dat opzicht vind IK hem zeker niet de dikste auto van het Forum.
Wat prestaties gezien natuurlijk een ander verhaal is, maar dat zou ik dan ook graag een keer op een filmpje zien of mee willen maken.
Dik italiaans spul, of bv de viper van Kees of Elmar vind IK dan eerder dik spul hier op het Forum,Zelfs die kitcar van Roy valt daar onder en vergeet de GTR niet.
IK vind dat dit topic een beetje teveel de verafgoding van een m5 en zijn eigenaar is geworden, en dat is jammer.
Nu zal er wel gezegd worden dat ik jaloers ben op Frank, maar ik heb een verlengde M7 dus toch de langste van jullie allemaal. :mrgreen:
Nah nah,

Ik zei nergens dat het de mooiste, dikste of beste auto van DF is... alleen een van de leukere!

En ik ken Frank verder totaal niet, maar halverwege dit topic begon het meer op afzeiken te lijken dan op kritische reacties... Hij stopt een leuke middenklasser aan ''tuning'' in z'n auto, deelt dit netjes en duidelijk met ons en vervolgens gaan er een aantal mensen verkondigen dat het onzin en weet ik niet wat is...

t mag allemaal wel iets minder fanatiek :hmmm:

Roy RS

Bericht door Roy RS » 04 jun 2013, 11:26

Ik zie eigenlijk het nut niet van wat hier "kritisch posten" genoemd wordt. Als je iets niet cool vindt of je gelooft de waarden niet, dan kun je dat topic overslaan of wellicht 1x iets zeggen in de trant van "leuk project, maar het is niet zo mijn kopje thee" of zelfs wat scherper, maar dan 1x en vervolgens laten rusten en topic dicht laten. Die hele discussie met een eigenaar voeren voegt niets toe aan het topic.

In Amerikaanse forums is de tendens veel positiever, of je nou enkel iets gepoetst, polijst, getuned of verbouwd hebt, het meest kritische is "not my taste, but glad you like it". Ik vind dat veel prettiger, vindt je het echt niet leuk, sla je het over.

Ok als iemand echt alleen maar uit zijn nek zwetst en onzin loopt te verkondigen, dan wordt het wellicht anders, maar Frank heeft gewoon een topproject dat voor DF begrippen helemaal boven in de markt ligt, was chiquer geweest als we daar vooral leuk op reageren. Zelfs als je kritisch bent kun je positief reageren.

Nu is het project weg en straks niet meer up to date, ik vind dat een gemis voor DF.

Maar ik merk op vrijwel alle NL forums dat er veel gezeikt wordt...zo worden de uitgebreid getoonde projecten steeds schaarser.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 04 jun 2013, 11:39

Nou, laatst op http://www.kitcar-forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; deden ze ook niet zo lief tegen elkaar........ :tooth:

Robin

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 12:01

Op bimmerpost had de topicstarter 't metéén ook al aan de stok met 'n andere M5 rijder. Hij zit daar nog maar net op bimmerpost. Ik al sinds 2005, nog nooit problemn met anderen gehad daar.....
De beste man duldt geen tegenspraak, hier niet nergens niet.

En als 'n auto in de noodloop komt worden er vragen gesteld. Die van mij trekt voluit vanaf nul en bij 220 niet in de noodloop maar naar z'n 5 en bij 270 in de begrenzer en geen lampjes die gaan branden. :tong:

Cheers
Calimero in z'n kleine bakje:)

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 04 jun 2013, 12:05

En die vragen zijn keurig netjes beantwoord.

Robin

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 12:06

@Roy, je hebt 'n punt, maar vele projecten/auto's die vol enthousiasme worden begonnen hier worden ook kritisch en met sneren benaderd.(Vertel mij wat...) En als je daar dan wat van zegt moet 'n geintje(of 10) kunnen...en daar moet je niet over zeuren en janken.... :P

Dit is een niet op zichzelfstaand geval. Dit gebeurt altijd op DF.

Robin

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 12:09

@Frank, dat is maar hoe je 't bekijkt:)

Mijn of jouw enthousiasme gaat ook vaak verzanden in gezeur in onze eigen draadjes. Want een geintje moet kunnen. Ook al wordt 't weer serieus dan nog. Dat zag ik zondag in dat andere draadje wel.

Gewoon lekker doorgeinen. Dat moet kunnen. Dat moet gewoon. Niks en niemand sparen. Dat is toch 't leukste? Of wat? :kikker:

[/sarcasm]

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 04 jun 2013, 12:11

Is ook zo. Maar wees nou eerlijk, de vraag waarom dat ding in de noodloop vloog heeft ie beantwoord. Boosdoener was de brandstofpomp. Nu dat ding verqisseld is is het klaar. Project alsnog geslaagd. Eensch?

Robin

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 12:17

Hij kan niet voluit vanuit stilstand optrekken toch? Maar ok. Een M5 bimmerpost member vond 'm stationair als 'n dieseltruck klinken...wrijving alom....

De toonzetting van de topicstarter zal ermee te maken hebben: "Fastest M5 in the world", sneller dan dit en sneller dan dat.
Photoshoots. Mooi en aardig.Prachtauto.... Maar eerst niet melden op bimmerpost dat ie dat noodloopprobleem had....Forums zijn snoeihard.Ook internationaal... En wie kaatst.

Weet ik alles van:)

Mijn omhooggekomen paaltje ging ook de wereld over 'n maand terg.... :lol: :tooth: :kikker: :roflol:
Laatst gewijzigd door Robin op 04 jun 2013, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 04 jun 2013, 12:19

Gewoon blijven zuigen Robin.

Robin

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 12:20

Da's wel heel erg gay Luco:)

Rupie

Bericht door Rupie » 04 jun 2013, 12:21

Robin schreef:Cheers
Calimero in z'n kleine bakje:)
:kikker:

Robin

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 12:27

Dit filmpje is alleen getoond in 't M5 draadje, hier niet.
Wat vinden jullie ervan?

dvh

Bericht door dvh » 04 jun 2013, 12:28

Robin schreef:
Mijn omhooggekomen paaltje ging ook de wereld over 'n maand terg.... :lol: :tooth: :kikker: :roflol:
Voordeel van een truttenschudder Robin. Nobody cares.. Gisteren aan de lijve ondervonden :tooth:

Robin

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 12:33

Ik zag 't dvh. Tja. Maar wat voor de één 'niks' is, is voor de ander een heel bezit.

One man's trash is the other man's treasure...ofzo. :wink:

Hielke

Bericht door Hielke » 04 jun 2013, 12:40

Die tuner is en blijft een prutser!

En sinds wanneer spreken we van een "project" als je een auto bij een garage neerzet om 'm na inlevering van een fors bedrag "aangepast" terug te krijgen? Als ik vanmiddag naar de kijkshop ga om een neustrimmer te halen mag ik dan ook van "project neustrimmer" spreken? Het is een project van tuner Mannhart, terwijl er gezien de prijs en het beloofde allang sprake van een gedegen eindproduct had moeten zijn.

Ik heb niks tegen die auto en ik heb niks tegen Frank. Dat ie voortdurend reclame voor Mannhart blijft maken begrijp ik dan weer niet. Uitgekleed en uitgeknepen worden vraagt om een andere reactie. Ook dat moet je durven zeggen.

Gesloten