Ik kreeg een aanmaning van VGZ, wat op zich knap is want die incasseren zelf, maar tot mijn verbazing stond er 2009

Ik heb gebeld en ze geven aan dat hun systeem tot voor kort betalingen zonder kenmerk willekeurig toekende aan bepaalde accounts en dat er dus wellicht zodoende een betaling van 88 euro op mijn polis is gekomen en ze zelf daarom maar 30 euro geïncasseerd hebben ipv de 120 die het moest zijn.
Nu vind ik dat iedereen recht heeft op wat hem toekomt, maar als ik erover nadenk, ik mag zakelijk niet factureren in het verleden en ik mag bij VGZ geen declaraties doen die ik vergeten ben in 2012, laat staan 2009, moet ik dan zo flexibel zijn en dit maar gewoon voldoen.
Moet ik dit dan eigenlijk wel betalen? Ik kan in het internetbankieren niet eens zover terug kijken om het te controleren. En hoeveel maningen zullen er dan nog volgen hierna? Aan de telefoon zegt die mevrouw "nou ik denk geen of niet veel, want ik zie hier geen achtergestelde betalingen..." Nee duh, als ik vorige week gebeld had waren er ook geen achtergestelde betalingen, maar nu heb ik toch een maning aan mijn broek.
Ben benieuwd wat jullie denken en of dit logisch is zoals dit gaat.
nogmaals, het gaat me niet om de 88 euro, maar om het principe.