Krijg je iig de goede kleur

Wat een rare discussie.Roy RS schreef:Als die dude een overgespoten bmw wil dan had hij wel een witte besteld en dan over laten spuiten!! Deze dude geeft een vermogen extra uit voor een oem aparte kleur, voorstel vanuit bmw om hem dan ff over te blazen raakt kant noch wal, die gast moet gewoon met voorrang ern nieuwe auto krijgen! Punt!
Interieur swap zou nog kunnen, dikke kans dat ze dat anyway doen, weet wel dat ik ook nieuwe spullen zou eisen...
Dat was wel je eigen keuze he, is even iets anders als dat je er muchos pesos voor betaald om het af fabriek erin te hebben.Tristan schreef:Wat ik ook al zei. Mijn vorige 1-serie is ook volledige interieur eruit geweest om met leer bekleed te worden. Na 170.000 en 4 jaar geen enkele rammel.
Tristan schreef:Gaat erom dat een interieur eruit halen helemaal geen gevolgen hoeft te hebben.
Ach, weet je, als iemand als jij zo'n wagen had besteld, had ik je als fabrikant gewoon gelijk gegeven, met de opmerking, het spijt me, want de auto kan ik verder toch niet meer bouwen. Over 6 weken stopt de produktie, dus hoe je het wend of keert, we kunnen de auto niet meer in 'die' specificatie leveren.Luco schreef:Tristan schreef:Gaat erom dat een interieur eruit halen helemaal geen gevolgen hoeft te hebben.
Nee, je mist het punt, de klant krijgt niet waar die voor betaald.
Dan is het toch logisch dat die wil hebben waar die voor betaald, zoals dvh al aangaf is dit geen rationele maar een emotionele aankoop die BMW zelf heeft gecreëerd.
Dan moet je als Leverancier gewoon op de blaren zitten en leveren wat besteld is.
Verder zou ik ook al mijn onkosten vergoed willen hebben, zon reisje om je auto zelf op te halen zal vast ook niet gratis zijn.
Tristan schreef:Kijk, die meneer wil graag die auto is zijn spec's. Maar omdat de productie stopt kunnen ze geen nieuwe bouwen. Dus komt BMW met een oplossing. Meneer accepteert dat niet en gaat mouwen. Dit is de situatie en als hij echt graag de auto wilt, neem hij de oplossing van BMW aan. Zo niet, geen auto. Is pech voor hem dat de productie eindigd. Anders had BMW echt wel een nieuwe voor hem geleverd.
Tristan schreef:Het zijn megafabrieken. Daar kun je niet zomaar ff een planning veranderen. De productie wordt maanden van te voren ingepland. Daar kun je niet zomaar ff een auto uit plukken.
allen schreef: Ik kan me wel ergere dingen voorstellen dan de voorgestelde oplossing van BMW. Vermoord worden met hakmessen door een gekke man in London om maar wat te noemen.
Dan moet je daar ook naar handelen. De oplossingen die ze aandragen zijn voor 99% van de mensen acceptabel maar kom daar niet mee aanzetten bij die kleine/selecte groep die flink wat meer wil betalen voor iets aparts. Beetje vergelijkbaar met een sterrenrestaurant dat bij een klagende klant over te koud eten het even in de magnetron zet.The higher one's own aspirations are, the more difficult it is to achieve them. Since genuine exclusiveness is extremely rare. It is exactly this characteristic that makes BMW Individual so unique, since the range of materials to choose from is more select than for any other vehicle. By perfectly combining all details, BMW Individual meets even the highest expectations: the most exclusive way to drive BMW.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten