Naar mijn mening is het project nog altijd niet afgerond. Het pakket van Mannhart blijft maatwerk in een zeer complexe en hightech auto. Het is niet even een chipje zoals dat vroeger altijd ging bij de Golfjes diesel.Hoe je het ook went of keert, het project is "gedeeltelijk" mislukt, de auto doet niet wat hij zou moeten doen.
Ik vind het op zijn minst gezegd een blunder van Manhart dat ze niet een goede benzinepomp in een auto gezet hebben en ze daardoor iemand voor "niks" naar Zweden laten rijden.
En dan zijn er nog mensen die Manhart een een veer in zijn hol douwen omdat hij zo`n goede service geeft, hij krijgt zelfs een leen auto van die gasten wordt er gezegd.
En zoals ik het vind overkomen is de service van Mannhart meer dan goed. Bij sommige merkdealers krijg je niet eens een fatsoenlijke leenauto als je hagelnieuwe auto af-fabriek al problemen heeft.
Frank had er ook voor kunnen kiezen om alleen de positieve dingen te vertellen en de minpunten achterwege te laten. Dan was iedereen een stuk positiever geweest. Nu is het een verhaal met ups and downs, iets wat ik in elk geval wel kan waarderen.
Nogmaals keep up the good work Frank, bizar gaaf project!