idd, met mijn speurtochten naar remmen-kits ook af en toe gelezen, past onderling, schijnbaar hetzelfde.
Voordeel van 345 is een langere hefboom en dus ook wat makkelijker afremmen en wat minder hitte.
Ik krijg/maak straks ook die E46 CSL remschijven op de mijne, wat echter anders is de as/lager/hub van de E46 M3, die heeft die 3 extra stalen pinnen en 2 schroefjes (andere dan M3/Z3M)
maar denk dat in theorie die as/lager/hub van de E46 M3 ook op de Z3M/E36 past denk...
al is de hele spindle anders, maar die spindle van bv een Z4M lijkt in theorie wel te passen op bv Z3M of e36 M3 als ik dat goed heb bekeken (foto's van Z4M)
bij de Z3M/M3-E36 is dat 1ne remschijf borg bout gat wat verzonken en zit iets door de schijf heen en in het lager/as zo blijft ie goed zitten, das dus een klein iets om op te letten als je de CSL schijven op de M3?Z3M gaat plaatsen, dat moet je wat aanpassen
heb ook beide schijven sets (nieuw) hier liggen, de 325x28 en de 345x28, de M3 schijf is schijnbaar? op papier 53.5mm hoog en de 345 CSL is gewoon de Z3M 52.5mm hoog.