het gekke is, ik was destijds wezen kijken bij 2 redelijk goedkope GT3's een jaar of 6<>7 geleden en dacht ach, ook eens kijken
1 viel zo al af, wat ze daar mee hadden gedaan weet ik niet maar die had een zwaar onverzorgd leven achter de rug.
die andere was wel mooi, een rode, niet men voorkeur kleur doch stond hem wel goed.
afijn ding glom aan alle kanten en dus maar eens achter het stuur zitten (niet mee gereden)
doch vond ze zo raar zitten? ik begreep er niks van, nog eens verstellen e.d. maar nope, kon er absoluut niet met een veilig gevoel of overzicht gevoel in zitten.
weet niet meer wat precies, dacht verhouding stoelen stuur oid wat 'vreemd' voelde, niet vertrouwd in elk geval, dus daarna maar niet meer naar die dingen gekeken, schijnbaar niet mijn type?
daarna stapte ik weer in men S54 M coupe en dat zat meteen weer als 'gegoten' in verhouding tot die 2 GT3's waar ik toen in zat.
wellicht ooit eens weer een zit proef doen en onthouden wat dat nu precies is, zoveel anders zal het toch niet zijn, bv in verhouding tot een carrera 3.0 uit 1976 en een carrera C2 3.8 uit 1991 die ik eerder had?
strange in elk geval