Mijn straatauto is wat gemoedelijker en daarmee stukken makkelijker te rijden.
Ik denk dat ik, zoals Damir in zijn 2.15,3-straatmobiel, ook weer een radio ga inbouwen. Lekker cruisen tussen al het lesverkeer door op de baan.
Dat is eigenlijk het enige minpuntje aan de trackday van gisteren. De trackdayrijders weten waar ze mee bezig zijn en geven prima ruimte als ze kunnen. De lesauto's die liefst in een groepje van drie rond elkaar kloten weten niet waar ze mee bezig zijn net zomin als de instrukteurs. Een Aygo met vleugel en rolkooi is ook verdacht kwam ik achter in de Slotemaker waardoor ik nu een nieuwe lijn heb ontdekt vol over de curbstones.
Ferraririjders kun je van voorspellen dat zij niet verwachten ingehaald te worden en over het circuit willekeurige lijnen aanhouden , maar voor de rest weer ouderwetse driving-fun
De 40 pk extra levert door de aerodynamische hulpmiddelenweerstand weinig extra topsnelheid 211 kmu tov 207 in 2009. Kanttekening is dat het stevig waaide en de windrichting niet gunstig was op het rechte eind. Ook het feit dat er niet volgas door Bos Uit kon vanwege net iets teveel onderstuur (voorbanden met extra regeninkepingen) zal er geen goed aan gedaan hebben.
Helaas is er geen enkele "vrije" ronde geweest en is de 2.02,47 het beste wat er in deze configuratie door mij tijdens de eerste circuitkilometers van dit jaar uit te halen was.
De 3 sek verschil met je PR is wel erg veel. Waarschijnlijk heb ik je opgehouden..............

Zoals ik van je begreep had je in principe dezelfde remmen en onderstelsetting.
De vleugel en splitter had je toen ook ??
Enkel de gebruikte Hankook slicks die je dit jaar gekocht hebt waren dan het verschil. Remmen ging bij jou daarmee duidelijk beter dan bij mijn 5 jaar oude gebruikte Suzuki Swift Cup semi's (met regnprofiel op de voorbanden) die ook nog eens een stukje smaller waren (195/55/15). De grip in en uit de bocht was niet overtuigend van de uitverkoopbanden.
Welke slicks had je bij je vorige sub2.00 rondjes eronder ?
Op naar de Ring voor hopelijk weer meer driving-fun