De sleutel zit hem er wellicht in om juist nóg aparter te gaan...waar echt geen handel in lijkt te zitten, dan hoef je je daar ook geen zorgen over te maken
Maar onder aan de streep heb ik na 13-14 onverkoopbare auto's verkocht te hebben, waarvan de langste de meest verkoopbare (speedster) was met 3 maanden, toch het idee dat als je goed adverteert met prachtige foto's je de auto gewoon slijt...maar je moet niet in oktober je cabrio aanbieden, want tegen de tijd dat het april is en de zon schijnt, dan staat je auto er al x maanden te koop " dus zal er wel iets mee zijn"
Je moet takt gebruiken, mijn Viper stond 5 jaar (!!!) te koop en werd inmiddels de vriesendijk Viper genoemd...ik heb de slechte punten (waarop liefhebbers hem dus laten staan) aangepakt en net voor het vakantiegeld internationaal te koop aangboden met prachtfoto's en een youtube video waarop ik helder laat zien wat er allemaal nieuw is, staat van banden, wielen, lak, interieur en geluid van de auto.
Op basis van zoveel info en die prachtige foto's (die een liefhebber als wallpaper op zijn desktop zet tijdens zijn orientatie en dus niet meer vergeet) heb ik een Italiaan gevonden die hem overnam voor meer dan ie al die jaren bij Vriesendijk voor stond, maar die adverteerde enkel in nl. Dit binnen een maand, terwijl de handel in Vipers muurvast zit...
In de 335's is gewoon teveel keuze, M5 heeft te hoge running cost voor de meesten en diegene die dat wel kan betalen...die koopt een (vrijwel) nieuwe of zoekt de beste uit de markt...