^^^ Die heb ik idd ook gebruikt. Raggtopp cleaner en daarna Raggtopp impregneer. 1 setje daarvan gekocht en een extra bus impregneer, idd bij Bellocabrio. Heb dit merk gekocht omdat het speciaal voor cabriodaken zou zijn en ik niet voor die paar tientjes het risico wou lopen dat ik rommel zou kopen waarvan het dak gaten ging vertonen "ofzo"
Maar het lijkt mij dat groene zeep en daarna 1 of andere tent-impregneer ook voldoende moet zijn. Maar geen ervaring ermee. Ik heb het preventief gedaan, het dak "sloeg" niet door dus wss was het niet eens nodig.
Enige nadeel is nu wel dat het dak druppels/parels vertoont als het licht regent. Hij is dus nu ook minder snel droog waardoor het dak nat opgevouwen wordt als je toch open wilt rijden. En die druppels lopen naar binnen bij deur openen als de auto onder een bepaalde hoek staat
En dat was ook k#t in de winter. Die van mij staat buiten en ik heb zo'n hoes gekocht om h'm sneeuwvrij te houden. Echter met die winters hier is het overdag net een beetje dooi of valt er sneeuw op als je net gereden hebt wat dan eerst nog ff dooit. Maar door die impregneerlaag bleef ik dus met die druppels zitten en kon die hoes er niet overheen, want die zou dan vastvriezen, waardoor ik een beste sneeuwlaag op de auto had

Dus om die reden de hoes niet kunnen gebruiken tegen ijsvorming en sneeuw. Mijn standpunt, nu, zou zijn: niets doen zolang hij niet doorslaat. Regulier schoonmaken/reinigen natuurlijk wel maar voor de rest niets.