-->>

Met 30+ man de baan op vind ik ook teveel, helemaal onder deze weersomstandigheden. Ik was beide sessies achteraan gestart en was bijna de hele tijd aan het inhalen. Dat kost toch altijd tijd, ik ga ook geen gekke dingen doen zoals moeilijk uitremmen ofzo.Jeroen K. schreef:ik ging al 5 min later de baan op in een rustig stuk maar toch vond ik het overdreven druk, of je nou vooruit keek of achteruit keek, je zag altijd wel iemand rijden.... Daarbij zat jij een klasse hoger dan wij zaten en had jij het al veeeel minder drukkamelenjager schreef:Ruimte kan je ook zelf maken door de eerste rondes rustig aan te doen.
Super! Dank jeArchiebald schreef: Ik heb ook nog een foto van je auto gemaakt tijdens Time Attack
Tijdens de kwalificatie en finale was het wel droog. Uiteindelijk een 2:15 neergezet.Reind schreef:Mooie auto hoor.
Wat zijn de specs van deze NSX dan? En was de baan nou droog op het laatst of de hele dag nat. Een 2:17 op nat is best wel snel hoor.
Reind schreef:Met specs bedoel ik meer vermogen, gewicht en banden. Om een beetje een idee te hebben.
Std hebben ze 276Pk? en wegen 1400Kilo?
Verder een mooie auto en die je aan het opbouwen bent is nog veel mooier
Dit vind ik zo'n enorm vage regel hè. Ik snap er nog steeds niks van!Dimer schreef:Dat was 2:11.xx, terwijl de limiet van mijn klasse 2:12 was. Helaas meteen uitgesloten voor de finale.
Ik snap de regel wel en ben het er ook wel mee eens. Als ik harder wil gaan rijden moet ik de auto zodanig aanpassen dat ik ook in de klasse kan gaan rijden. Het is toch een race klasse en dan mogen er wat mij betreft wel wat eisen worden gesteld aan de auto's (kooi e.d.). Met deze auto gaan we niet zo ver en heb ik dus pech. Als je niet met een kooi wilt gaan rijden dan kun je op genoeg andere evenementen terecht. Driving Fun is een hele goeieMartijn M schreef:Dit vind ik zo'n enorm vage regel hè. Ik snap er nog steeds niks van!Dimer schreef:Dat was 2:11.xx, terwijl de limiet van mijn klasse 2:12 was. Helaas meteen uitgesloten voor de finale.
Jammer van de "pech"!
dit dus, maar ook foto 1 vind ik erg geslaagd! mooi zo met de tribune op de achtergrond en het hoogteverschil, erg herkenbaar ook welk circuit het is op deze plaat!dvh schreef:2 , 4 ( ! ) en 5 , zeer vet.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 18 gasten