Ok ik zie door de bomen het bos niet meer. Momenteel hang ik tussen m'n laptop en m'n TV een HDMI-kabel om series en films te kijken (

Apple TV2 met jailbreakFernando schreef:*Schop*
Ok ik zie door de bomen het bos niet meer. Momenteel hang ik tussen m'n laptop en m'n TV een HDMI-kabel om series en films te kijken () maar ik wil naar iets toe waardoor ik alles netjes geordend heb staan met bijv. de covers erbij. Wat is nu een beetje relaxt om te hebben? Budget is max. €300
Dikke plus 1Oof schreef:Apple TV2 met jailbreakFernando schreef:*Schop*
Ok ik zie door de bomen het bos niet meer. Momenteel hang ik tussen m'n laptop en m'n TV een HDMI-kabel om series en films te kijken () maar ik wil naar iets toe waardoor ik alles netjes geordend heb staan met bijv. de covers erbij. Wat is nu een beetje relaxt om te hebben? Budget is max. €300
Daar XMBC op draaien en klaar.
Zijn meerdere programma's om de Apple TV te jailbreaken sommige vragen een kleine donatie en zetten dan direct alle essentiële apps erop.
Sinds 2 a 3 maanden in gebruik en erg tevreden ermee.
Heb je al een ATV2 als backup staan. Schijnt dat ze soms ineens niet meer opstarten. Best lullig als er net iemand zit voor een demoEric H schreef:Mensen uit de regio Rotterdam mogen best en keer komen kijken....
Heb zowel een ATV2 (met jailbreak) als twee HDX-en staan, dit in combinatie met thuis-netwerk met Synology NAS.
MarcH schreef:Heb je al een ATV2 als backup staan. Schijnt dat ze soms ineens niet meer opstarten. Best lullig als er net iemand zit voor een demoEric H schreef:Mensen uit de regio Rotterdam mogen best en keer komen kijken....
Heb zowel een ATV2 (met jailbreak) als twee HDX-en staan, dit in combinatie met thuis-netwerk met Synology NAS.![]()
.