Ok ik zie door de bomen het bos niet meer. Momenteel hang ik tussen m'n laptop en m'n TV een HDMI-kabel om series en films te kijken (
MediaPlayer
- Fernando
Re: MediaPlayer
*Schop*
Ok ik zie door de bomen het bos niet meer. Momenteel hang ik tussen m'n laptop en m'n TV een HDMI-kabel om series en films te kijken (
) maar ik wil naar iets toe waardoor ik alles netjes geordend heb staan met bijv. de covers erbij. Wat is nu een beetje relaxt om te hebben? Budget is max. €300
- Oof
- Auto: M2 Competition H6
Apple TV2 met jailbreakFernando schreef:*Schop*
Ok ik zie door de bomen het bos niet meer. Momenteel hang ik tussen m'n laptop en m'n TV een HDMI-kabel om series en films te kijken () maar ik wil naar iets toe waardoor ik alles netjes geordend heb staan met bijv. de covers erbij. Wat is nu een beetje relaxt om te hebben? Budget is max. €300
Daar XMBC op draaien en klaar.
Zijn meerdere programma's om de Apple TV te jailbreaken sommige vragen een kleine donatie en zetten dan direct alle essentiële apps erop.
Sinds 2 a 3 maanden in gebruik en erg tevreden ermee.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Dikke plus 1Oof schreef:Apple TV2 met jailbreakFernando schreef:*Schop*
Ok ik zie door de bomen het bos niet meer. Momenteel hang ik tussen m'n laptop en m'n TV een HDMI-kabel om series en films te kijken () maar ik wil naar iets toe waardoor ik alles netjes geordend heb staan met bijv. de covers erbij. Wat is nu een beetje relaxt om te hebben? Budget is max. €300
Daar XMBC op draaien en klaar.
Zijn meerdere programma's om de Apple TV te jailbreaken sommige vragen een kleine donatie en zetten dan direct alle essentiële apps erop.
Sinds 2 a 3 maanden in gebruik en erg tevreden ermee.
Wilde net een bericht van gelijke strekking tikken.
Met de ATV2 met Icefilms en/of 1Channel behoort downloaden tot de verleden tijd....
Super relaxed....
- dvh
Dat zijn allemaal onbekende termen voor me.
Ik doe het op dezelfde manier als Fernando. Gewoon hdmi in de laptop en aan de tv sluiten.
Ik doe het op dezelfde manier als Fernando. Gewoon hdmi in de laptop en aan de tv sluiten.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ben ook zo'n n00b
Of idd zo als hierboven. Of met een 1TB harde schijf (met 150 films) via een AC Ryan die m'n broer nog had staan, aansluiting dmv HDMI. Vind het gewoon k#t dat die retedure Sony TV de ondertitels niet afgespeeld krijgt en ook de IHDR van Humax dat niet kan. Zet ik er een mediaplayer bij op, (op die harde schijf) dan ook niet. Al met al snap ik er geen hol van dus doe het ook maar via de laptop of via die AC Ryan...
- tomgtr
Ik heb in een technische bui recentelijk een NAS en een mediaplayer gekocht. Boel netjes aangesloten maar voor de rest nog niet de moeite genomen om echt de mediaplayer aan de gang te krijgen. Wel een mooi rood lampje in de kast zo'n AC Ryan....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wil zo min mogelijk rommel in zicht dus sluit de boel alleen aan als ik een film wil kijken. Dan is het lampje mooi helder wit 
- Eric H
Mensen uit de regio Rotterdam mogen best en keer komen kijken....
Heb zowel een ATV2 (met jailbreak) als twee HDX-en staan, dit in combinatie met thuis-netwerk met Synology NAS.
Uitleggen in geschreven tekst is lastiger dan laten zien en uitleggen hoe zaken zijn aangesloten en werken.
Bij interesse stuur maar een PB.
Nee, ik heb geen aandelen en ik handel er ook niet in.
Tis gewoon een uit de hand gelopen hobby
en deel graag mijn bescheiden kennis op dit gebied.
Heb zowel een ATV2 (met jailbreak) als twee HDX-en staan, dit in combinatie met thuis-netwerk met Synology NAS.
Uitleggen in geschreven tekst is lastiger dan laten zien en uitleggen hoe zaken zijn aangesloten en werken.
Bij interesse stuur maar een PB.
Nee, ik heb geen aandelen en ik handel er ook niet in.
Tis gewoon een uit de hand gelopen hobby
- MarcH
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
Heb je al een ATV2 als backup staan. Schijnt dat ze soms ineens niet meer opstarten. Best lullig als er net iemand zit voor een demoEric H schreef:Mensen uit de regio Rotterdam mogen best en keer komen kijken....
- Eric H
MarcH schreef:Heb je al een ATV2 als backup staan. Schijnt dat ze soms ineens niet meer opstarten. Best lullig als er net iemand zit voor een demoEric H schreef:Mensen uit de regio Rotterdam mogen best en keer komen kijken....
Heb zowel een ATV2 (met jailbreak) als twee HDX-en staan, dit in combinatie met thuis-netwerk met Synology NAS.![]()
.