Stock GTi motor met CatCams nokkenassen
GSXR1000 ITB setup
4-1 spruitstuk met 2.5" uitlaatsysteem van staal even snel op maat gemaakt, had ik nog liggen van mijn oude turboset..
Oliekoelert
Adaptronic motormanagement systeem
De uiteindelijk specs even snel:
Engine:
Suzuki G13B motor (Swift GTi)
Modified stock GTi krukas (oem forged )
H-profiel stalen drijfstangen met ARP bouten
G13BB zuigers 74.25mm (geven compressie van ong 8.5:1)
Kwa zuigers zit ik voor in de toekomst nog te denken aan een set op maat gemaakte forgies
Oliesproeiers
Custom crankbrace met ARP main studs
ARP head studs
CatCams nokkenassen + home made verstelbare nokkenas poulies.
Turbo is een Garrett GT2860R-5 op een custom topmount spruitstuk
GSXR1000 ITB setup
Custom RVS uitlaatsyteem 3" waarna 2x 2.25"
AN6 brandstofleidingen/koppelingen, 20l tankje met Bosch 044 pomp.
Onderstel:
XXR 15x8.25 ET0 wielen met Falken Azenis RT615 205/50 banden
Custom coilovers voor en achter..
Draagarmen achter aangepast om camber te kunnen verstellen, aangezien dit van bovenaf niet mogelijk is.
PU bushings rondom, maar wil eigenlijks rondom rosejoints
Custom toebars met rosejoints achter
Remmen:
V: Wilwood remklauwen met 282mm honda remschijven
A: Stock formaat gegroefde schijven met aangepaste Nissan remblokken (groter remoppervlakte)
Verstelbare remdrukregelaar in de auto.
Body:
Widebody kit
Sparco Corsa stoel
6p chromolybdeen kooi
Nu fotos
