Was niet bij de dealerBBVW schreef:nou Jelmer, als je je auto inleverd nemen ze direct je kilometerstand op. Die kun je dus gewoon bij de dealer opvragen!!

Helemaal mee eensch.Rebel schreef:Ik zou er niet zo een punt van maken.
Uiteindelijk moet je er straks weer terug...
En je kunt beter een goede verstandhouding hebben met de monteurs dan dat je via een importeur of hoofdkantoor dit terug speelt.
Bewijslast in deze is bijna niet aan te voeren, buiten die cijfers op je verbruikmeter.
En van die een of twee keer ff gas geven met een iets koudere motor (wat je niet zeker weet) gaat een motor niet stuk.
Ik heb in het verleden vaak genoeg als ik geen tijd had even gas gegeven met koude motor. 8)
Je gaat die Golf toch geen 5 jaar rijden Sven![]()
En op 2 jaar krijg je die motor niet stuk.
Denk aan je gezondheid, gewoon van je af zetten. Tis maar een auto.
BBVW schreef:wat dacht je ervan wat er met je auto is gebeurd voordat jijzelf uberhaupt de sleutels hebt!!!! Dat wil je pas echt niet weten.
Aan de grote klok hangen.. kost hem nog veel meer...GTRene schreef:Je wilt niet weten wat er allemaal door mijn kop spookte! brandbommen en granaatwerpers en bommen haah ala Rambo...maar ja, krijg je nog meer elende tegenwoordig..en toen ik toevallig tegen die andere X1-9 aanliep voor een mooie prijs kon ik er iets makkelijker mee leven, ik was nog erg jong en helaas mijn zusjes nog geen advocaten zoals ze nu zijn..en in die tijd was het nog wat anders met regeltjes...achja was zwaar klote toen, en nu komt het weer boven borrlen...
Gebeurt ook veel bij poetsbedrijven, althans destijds...ik blijf zoveel mogelijk bij mijn auto enof anders spreek ik wat af en schrijf de stand op, verder zei een tijdjeterug iemand dat je zo'n sticker gele met de stand erop op de teller moet plakken
Gebruikers op dit forum: bleu_dust, De fiscalist, WillemBoer en 2 gasten