Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
- Macboy
Re: 2012 Porsche Cayman 981
Uiteraard langere rijen dan oude Cayman. Die liep niet super. Deze gaat het veel beter doen. Zal ook enkele 911 kopers kapen.
-
Procentueel vast en zeker. 1 meer per maand (per vestiging) tov de oude cayman en je piekt al 20% 

- GTRene
GT3-achtige Porsche Cayman in overweging
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... ng___.html" onclick="window.open(this.href);return false;GT3-achtige Porsche Cayman in overweging´
door Bart Oostvogels
AMSTERDAM -
Porsche overweegt een 'GT3'-achtige versie van de nieuwe Cayman op de markt te lanceren, dat bevestigt Porsches testingenieur Andreas Preuninger.
Preuninger geeft toe dat er al tests hebben plaatsgevonden met een meer track focused Cayman-model, maar dat een besluit om het model op de markt te lanceren nog niet is genomen. "Misschien, ik zie niet in waarom niet", aldus de testingenieur. De Nederlandse woordvoerster kan de komst van het model noch bevestigen noch ontkennen
leuk...ben benieuwd waar ze uiteindelijk mee komen

- Sperdy
Lijkt me wel cool zo'n GT3-achtige variant van de Cayman
-
OnlineDownforce Hans
Tijd voor een proefrit..........Sperdy schreef:Lijkt me wel cool zo'n GT3-achtige variant van de Cayman

Vergeet je fototoestel niet.............
- GTRene
Sperdy schreef:Lijkt me wel cool zo'n GT3-achtige variant van de Cayman

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^ Gaaf toch?
Intussen;
Zwart staat goed, maakt gedrongen en haalt helaas te veel het lijnenspel er uit, maar toch wel fraai.............
Intussen;
Zwart staat goed, maakt gedrongen en haalt helaas te veel het lijnenspel er uit, maar toch wel fraai.............
-
Mooie karrewielen op die kaaiman..... 

- Bijlagen
-
- Mooie karrewielen op die Kaaiman.....
- Karrewiel.jpg (7.67 KiB) 1960 keer bekeken
- GTRene
ik denk dat onderstaande velgen ook wel mooi zullen staan op een zwarte 981 Cayman

- Sperdy
Ja, Hans, je zult het misschien niet geloven, maar ik heb deze Clubsport dus onlangs gereden! Een sensatie is het. Een zwarte (zie foto als bewijsstuk!). Ding stond op duits kenteken. Geniaal deze Cayman GT3. Echt een racer van de eerste orde. Stuurt heerlijk direct. Goeie roffel mét een snerp. Ding heeft 340 pk, aldus de verkopert. Dat zit dus wel heel dicht tegen een standaard 911 aan. Acceleratie is - samen met max 1200kg(!) - buitenaards snel. De stoelen grijpen je goed vast, dat is wel even wat beter dan in die 458 onlangs. Auto is ook nooit oncomfortabel. Goed gedaan. Natuurlijk is mijn Spyder wel beter maar - als het echt moest - zou ik met deze ook zeker kunnen leven! Geweldig apparaat. Prijzen NL nog onbekend, denk dik boven de 100k ..Downforce Hans schreef:Tijd voor een proefrit..........Sperdy schreef:Lijkt me wel cool zo'n GT3-achtige variant van de Cayman![]()
Vergeet je fototoestel niet.............
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
SlowCo schreef:Mooie karrewielen op die kaaiman.....
Ik moest er even aan wennen, maar vind die "karrenwielen", die overigens ook op de 911 er zitten, eigenlijk best mooi.
De remschijven lijken wel wat iel in die 20" jetsers, dat dan weer wel. Op de verschillende filmpjes die ik heb bekeken vind ik ook dat de wielen nog een tikje meer naar buiten zouden mogen, dit om echt een brute stance te verkrijgen, standaard hangt de carrosserie er iets te veel om heen IMHO, pracht kar verder.
-
OnlineDownforce Hans
Sperdy,
Ik twijfel aan niemand die hier een verhaaltje neer zet over een proefrit of iets anders wat hij heeft mee gemaakt.
Mocht iemand zoiets verzinnen dan komt het toch vroeg of laat uit.
Over dat foto toestel was natuurlijk een plaagstootje, dat begrijp je wel..........
Ik vind het ook niet gek dat je geen foto van zo`n veel te dure Fiat maakt, was het nou een beemer geweest dan was dat weer anders natuurlijk.........
Grtz,hanz06
P.s. Die velgen ben ik ook niet kapot van.........
Ik twijfel aan niemand die hier een verhaaltje neer zet over een proefrit of iets anders wat hij heeft mee gemaakt.
Over dat foto toestel was natuurlijk een plaagstootje, dat begrijp je wel..........
Ik vind het ook niet gek dat je geen foto van zo`n veel te dure Fiat maakt, was het nou een beemer geweest dan was dat weer anders natuurlijk.........
Grtz,hanz06
- romo
Downforce Hans schreef:Sperdy,
Grtz,hanz06
`t moet groeien Hans, maar het is idd nog wat koud, geen groeizaam weer
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Was laatst ook even bij de dealer omdat ik toch wel wat nieuwsgierig was naar de auto, maar die remschijven zijn gewoon erg iel, zal best remmen maar oogt gewoon niet erg fraai imho , ook niet met de kleinere standaard velgen ...romo schreef:De remschijven lijken wel wat iel in die 20" jetsers, dat dan weer wel. Op de verschillende filmpjes die ik heb bekeken vind ik ook dat de wielen nog een tikje meer naar buiten zouden mogen, dit om echt een brute stance te verkrijgen, standaard hangt de carrosserie er iets te veel om heen IMHO, pracht kar verder.
Verder (zeker van achteren) een erg mooie auto om te zien ...
Ben
PS Ik heb nog geen proefrit geregeld ...
-
OnlineDownforce Hans
Wacht je tot dat je camera binnen is?Booooh schreef:Was laatst ook even bij de dealer omdat ik toch wel wat nieuwsgierig was naar de auto, maar die remschijven zijn gewoon erg iel, zal best remmen maar oogt gewoon niet erg fraai imho , ook niet met de kleinere standaard velgen ...romo schreef:De remschijven lijken wel wat iel in die 20" jetsers, dat dan weer wel. Op de verschillende filmpjes die ik heb bekeken vind ik ook dat de wielen nog een tikje meer naar buiten zouden mogen, dit om echt een brute stance te verkrijgen, standaard hangt de carrosserie er iets te veel om heen IMHO, pracht kar verder.
Verder (zeker van achteren) een erg mooie auto om te zien ...
Ben
PS Ik heb nog geen proefrit geregeld ...
-
OnlineDownforce Hans
Het is meer " krimpweer" op dit moment, Romo........ 

-
De linker graag.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Gele auto's doen mij denken aan taxi's en aan Wegenwachtvehikels, ook al zie je wel eens Lambo's en 'n Ruf in die kleur, ik vind 't nogal niks.
MAAR in dit geval doet Ruben de antharcietkleurige(?) en ik de gele, want imho is donker niet echt de kleur op zo'n ding. Wit dus, of Aziatisch wit. de rechter dus:)
MAAR in dit geval doet Ruben de antharcietkleurige(?) en ik de gele, want imho is donker niet echt de kleur op zo'n ding. Wit dus, of Aziatisch wit. de rechter dus:)
-
Ben de naam kwijt van die grijze. Is volgens mij ook de auto die bij de preview stond. Ah, ok weet het al weer volgens mij. Agaatgrijs!
- dvh
In DB spot ik regelmatig een gele Cayman ( 'oud' model ) met een vaste spoiler op de kont. Ding ziet er goed uit!Robin schreef:Gele auto's doen mij denken aan taxi's en aan Wegenwachtvehikels, ook al zie je wel eens Lambo's en 'n Ruf in die kleur, ik vind 't nogal niks.
Ik ben absoluut niet van de kleur geel. Maar het staat 'm goed.
- romo
Doe mij toch maar (licht)grijs of zwart, geel is even leuk, maar daarna te veel Tweety gevoel.........
-
Prachtig Ruben!
Word ie veel breder van!!
Word ie veel breder van!!
- GTRene
met je eens, ik heb ook liever of een donkere kleur die je moet ontdekken zeg maar, of een soort zilver/grijs iets.
onderstaande is ook bets een aparte kleur...lijkt wel paars/zwart oid

die wielen opzich leuk maar niet mijn smaak, zou dan de carrera S/GT3 wielen kiezen
http://www.9tro.com/cars/reviews/porsch ... orn-to-run" onclick="window.open(this.href);return false;
onderstaande is ook bets een aparte kleur...lijkt wel paars/zwart oid

die wielen opzich leuk maar niet mijn smaak, zou dan de carrera S/GT3 wielen kiezen
http://www.9tro.com/cars/reviews/porsch ... orn-to-run" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- romo
Gewaagd;