Luco schreef:Volgens mij draai je het een beetje om, je krijgt genoeg serieuze tips of vragen, maar je weet elke keer weer de mensen te beledigen of op stang te jagen, ja dan krijg je dit soort dingen, de vraag over import uit dubai was ook een serieuze vraag, maar ja daar lees je natuurlijk het liefst overheen.
Als je terug leest heb ik al vaak genoeg beantwoord over importeren, it cant be done. Heb van de week toevallig nog met een hele goede vriend van mijn ouders gebeld die 1 van de grootste import/verhuis bedrijven in kuwait heeft en die wilt zijn handen er niet aan branden. in zijn eigen woorden: it cant be done.
Luc B schreef:Auw, nu heb je reind echt pijn gedaan.
Helaas bestaat zijn ringbuild niet uit gebakken lucht. En rijd die met die bmw rondjes om je heen.
Ik had het erg tof gevonden als er een v10 of v8 in was gegaan. Dat had ik serieus met interesse gevolgd. Echter na de eerste pagina was het wel duidelijk dat het zoals gewoonlijk meer geblaat als actie was. Dat blijkt ook wel weer. Jammer. Had er dit keer meer van gehoopt.
Dat is prima als hij dat doet, hij heeft geen flintstones auto ik helaas wel
Daarbij wil ik ook serieus wel een S85 erin gooien, ik dacht dat die in kuwait wel wat goedkoper zouden zijn maar ook daar ben je er nog gouw 8500 euro alleen al voor kwijt (niet eens het grootste probleem) en dan moet het er nog in, heb ook veel onderzoek ernaar gedaan en met KMS contact gehad en toen kwam voor mij eigenlijk de grote reden waarom ik nee zij ertegen, het is nog niemand gelukt om het gepaard aan een SMGIII of DCT bak werkend te krijgen, alleen een handbak en ik wil absoluut geen handbak hebben, laat mij maar lekker flipperen

. Veel sneller dan zelf moeten roeren in zo'n bak.