Much appreciated brotha!Jussi schreef:Begrijp ik best!Het was maar om aan te geven wat je het best gebruikt indien je ze toch maximaal wil beschermen. Belangrijkste om voor ogen te houden is dat je niet met dezelfde applicator/doek daarna over de lak gaat.
![]()
Ik wens je er veel genot van!
'93 BMW M3 (exit)/'04 Audi A4 1.8T (exit)/'04 BMW 330i
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
- tiemba
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 15 nov 2011, 18:04
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
zien er weer netjes uit die velgen
heb al paar sets velgen bij hem gebracht en altijd super werk !
1 keer per jaar doe ik de velgen kleien en waxen
ze worden er spiegel glad van met de klei en is meteen alle remstof of wat dan ook van de velgen af .
schonen bazig om te waxxen .
gebruik Poorboys World - Wheel Sealant .
je hebt niet meer als een sopje nodig om ze lekker schoon te maken .
een velgenreiniger zou de waxlaag juist aantasten
is wel iets meer werk maar je hebt er super veel plezier van .
heb al paar sets velgen bij hem gebracht en altijd super werk !
1 keer per jaar doe ik de velgen kleien en waxen
ze worden er spiegel glad van met de klei en is meteen alle remstof of wat dan ook van de velgen af .
schonen bazig om te waxxen .
gebruik Poorboys World - Wheel Sealant .
je hebt niet meer als een sopje nodig om ze lekker schoon te maken .
een velgenreiniger zou de waxlaag juist aantasten
is wel iets meer werk maar je hebt er super veel plezier van .
- Vlokmans
- Berichten: 1363
- Lid geworden op: 25 sep 2008, 22:14
- Locatie: Rotterdam
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
Heb nog eens gespit in het poetshok en een potje Rimwax tevoorschijn gehaald.
Deze is het (random website):
http://www.customcarcleaning.nl/webshop ... imwax.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is toch wat anders qua samenstelling dan reguliere was. Allez he, zo is't altijd wat. Het zal er geen slag minder om rijden
Deze is het (random website):
http://www.customcarcleaning.nl/webshop ... imwax.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is toch wat anders qua samenstelling dan reguliere was. Allez he, zo is't altijd wat. Het zal er geen slag minder om rijden
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
Zo, het was weer olietijd. Nieuwe Castrol Magnatec 5W40 erin, nieuw Vanosfiltertje en BMW oliefilter. Afegelopen jaar (ca. 4000 km geleden) had ik al bak en diff olie vervangen, dus binnen kort alleen nog even kleppen stellen en dan is de Inspectie II ook al weer compleet. Het is allemaal wat verspreider gegaan dan ik wilde, maar dat kwam meer doordat ik de vloeistoffenwissel vorig jaar per se wilde doen. Voor motorolie was het toen nog te vroeg.
Waarschijnlijk begin ik komende week aan de kleppen en dan loopt het onderhoudschema weer netjes gelijk. Overigens heb ik een Excel schema van Internet geplukt en deze een beetje aangepast naar de S50B30. Hij rekent nu netjes uit welke shim je nodig hebt. Het is alleen een kwestie van de klepspeling en shimdikte invullen.
Waarschijnlijk begin ik komende week aan de kleppen en dan loopt het onderhoudschema weer netjes gelijk. Overigens heb ik een Excel schema van Internet geplukt en deze een beetje aangepast naar de S50B30. Hij rekent nu netjes uit welke shim je nodig hebt. Het is alleen een kwestie van de klepspeling en shimdikte invullen.
-
Xave30
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
Gebruik ik ookVlokmans schreef:Heb nog eens gespit in het poetshok en een potje Rimwax tevoorschijn gehaald.
Deze is het (random website):
http://www.customcarcleaning.nl/webshop ... imwax.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is toch wat anders qua samenstelling dan reguliere was. Allez he, zo is't altijd wat. Het zal er geen slag minder om rijden
-
OnlineLuco
- Berichten: 29662
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
beetje wd 40 erop en goed uitwrijven doet ook wonderen, hecht er ook niks meer op je velg en kost geen drol.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
Goede tip inderdaad!Luco schreef:beetje wd 40 erop en goed uitwrijven doet ook wonderen, hecht er ook niks meer op je velg en kost geen drol.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
Het paasweekend is meer in een sleutelweekend veranderd. Gisteren heb ik de hele dag m'n pa geholpen. Hij moest op z'n XC70 de distributie plus waterpomp vernieuwen, dus daar zijn we even zoet mee geweest.
Het was zeker geen moeilijke klus en weer eens leuk om aan iemand anders z'n gebakje te werken ipv die van mezelf. Overigens heeft hij wel wat issues mbt olielekkages en het slecht stationair lopen van het blok. als ik dat soort dingen zie ben ik wel blij met m'n eigen Bimmer uit 93 die gewoon feilloos loopt.
Ik heb bijna de Inspectie II afgesloten. Het laatste wat ik nog moet doen is het stellen van de klepspeling. Vandaag heb ik dan alvast de bovenkant opengegooid. ik heb het hier al eens gepost, maar het blijft mooi om te pimpen met brandschone S50B30 organen:

Om klepspeling te controleren moet het blok koud zijn, dus ik laat 'm een nacht staan en dan ga ik morgenochtend het echte werk verrichten. De klepspeling voor in- en uitlaatkleppen voor de S50B30 is 0.28-0.33mm. Ik heb bewust voelermaatjes in inch, omdat deze stappen van .001" heeft. Daar kan ik dus precies .28, .30 en .33mm mee meten (0.011",0.012", 0.013"). Voelermaatjes in mm hebben meestal stappen van 0.05mm, Daar is de 0.30mm dus de enige die binnen het bereik valt. Overigens zijn de officiele BMW voelermaatjes ook gewoon in stappen van 0.05mm, maar ja...precies als ik ben is het toch wel prettig om te weten waar in de range je zit en hoe het slijtagepatroon zich ontwikkelt.
Op fora hoor je verschillende verhalen. De een zegt dat de klepzetel slijt waardoor de speling minder wordt en de ander zegt dat de nokken/shim slijt, waardoor de speling meer wordt. er zal voor beide wel een kern van waarheid inzitten, maar ik ben zeer benieuwd wat ik morgen aantref. To be continued...
O ja overigens ook vandaag de zomersloffen er weer onder gemikt. Laat het mooie weer maar komen!!

Het was zeker geen moeilijke klus en weer eens leuk om aan iemand anders z'n gebakje te werken ipv die van mezelf. Overigens heeft hij wel wat issues mbt olielekkages en het slecht stationair lopen van het blok. als ik dat soort dingen zie ben ik wel blij met m'n eigen Bimmer uit 93 die gewoon feilloos loopt.
Ik heb bijna de Inspectie II afgesloten. Het laatste wat ik nog moet doen is het stellen van de klepspeling. Vandaag heb ik dan alvast de bovenkant opengegooid. ik heb het hier al eens gepost, maar het blijft mooi om te pimpen met brandschone S50B30 organen:
Om klepspeling te controleren moet het blok koud zijn, dus ik laat 'm een nacht staan en dan ga ik morgenochtend het echte werk verrichten. De klepspeling voor in- en uitlaatkleppen voor de S50B30 is 0.28-0.33mm. Ik heb bewust voelermaatjes in inch, omdat deze stappen van .001" heeft. Daar kan ik dus precies .28, .30 en .33mm mee meten (0.011",0.012", 0.013"). Voelermaatjes in mm hebben meestal stappen van 0.05mm, Daar is de 0.30mm dus de enige die binnen het bereik valt. Overigens zijn de officiele BMW voelermaatjes ook gewoon in stappen van 0.05mm, maar ja...precies als ik ben is het toch wel prettig om te weten waar in de range je zit en hoe het slijtagepatroon zich ontwikkelt.
Op fora hoor je verschillende verhalen. De een zegt dat de klepzetel slijt waardoor de speling minder wordt en de ander zegt dat de nokken/shim slijt, waardoor de speling meer wordt. er zal voor beide wel een kern van waarheid inzitten, maar ik ben zeer benieuwd wat ik morgen aantref. To be continued...
O ja overigens ook vandaag de zomersloffen er weer onder gemikt. Laat het mooie weer maar komen!!
- Tim N
- Berichten: 7753
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
En die foto's als hij weer op nieuwe sloffen in het toekomstige zonnetje staat 
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
Flink gesleuteld vandaag!
En alles ging zowaar hartstikke goed. Het praat wat eenvoudiger met foto's, dus bij deze:

Gereedschap klaarleggen. Men hebbe nodig:
- 90 graden pick om de shims op te tillen en de shim buckets te checken op vrijloop.
- Bucket depressor tool om de buckets in te drukken, zodat je de shim eruit kunt halen waar nodig.
- Voelermaatjes.
- Micrometer om de shimdikte te meten.
- Magneetpen om de shims op te pikken.
- 32mm steeksleutel, ik las dat de motor te verdraaien was op de waterpomp, maar deze slipte door, ondanks dat alle bougies verwijderd zijn. Toch verdraaien op de krukaspoelie dus. Dit kan met een 36mm dop (valt over 4 boutkoppen heen) of met een E14 dop op een van die 4 trillingsdemperbouten.
- Schema om alles in te vullen.

Meten is weten. Het verschil van een strak/los voelermaatje was goed voelbaar. Ik had eigenlijk geen echte twijfelgevallen. Dat maakt het allemaal wel eenvoudiger.

Zo gebruik je de tool. Dit is echt onmisbaar. Ik lees dat anderen het met een schroevendraaier gedaan hebben, maar dat is vragen om problemen. Vanwege de vorm blijven de buckets ook ingedrukt staan, zodat je rustig de shim eruit kan halen.

Eerst met perslucht de olie wegblazen en de oliefilm onder de shim verbreken. Met behulp van de 90 graden pick ging dit goed. Shim eruit pakken met een magneet....

...en opmeten met de micrometer. De maat staat op de onderkant van de shim, maar het is altijd goed om deze even op te meten. De shim op de foto meet 3.20mm.
Alleen voor de allerachterste shim van cyl 6 moest ik even de bak van de interieurfan losmaken voor wat extra ruimte voor de bucket tool.
Al met al vond ik 4 shims die vervangen moeten worden. Alles stond aardig goed moet ik zeggen. Het valt me op dat de speling voornamelijk kleiner is geworden. Oftewel de klepzetel slijt en niet de shim of nokkenas. Alle 4 de shims hoeven maar 1 maatje kleiner, oftewel 0.05mm.
Ik heb een complete Excel sheet met de meetwaardes, maar deze post ik wel als het allemaal klaar is. Ik moet nu dinsdag eerst even die 4 shims bestellen.
Gereedschap klaarleggen. Men hebbe nodig:
- 90 graden pick om de shims op te tillen en de shim buckets te checken op vrijloop.
- Bucket depressor tool om de buckets in te drukken, zodat je de shim eruit kunt halen waar nodig.
- Voelermaatjes.
- Micrometer om de shimdikte te meten.
- Magneetpen om de shims op te pikken.
- 32mm steeksleutel, ik las dat de motor te verdraaien was op de waterpomp, maar deze slipte door, ondanks dat alle bougies verwijderd zijn. Toch verdraaien op de krukaspoelie dus. Dit kan met een 36mm dop (valt over 4 boutkoppen heen) of met een E14 dop op een van die 4 trillingsdemperbouten.
- Schema om alles in te vullen.
Meten is weten. Het verschil van een strak/los voelermaatje was goed voelbaar. Ik had eigenlijk geen echte twijfelgevallen. Dat maakt het allemaal wel eenvoudiger.
Zo gebruik je de tool. Dit is echt onmisbaar. Ik lees dat anderen het met een schroevendraaier gedaan hebben, maar dat is vragen om problemen. Vanwege de vorm blijven de buckets ook ingedrukt staan, zodat je rustig de shim eruit kan halen.
Eerst met perslucht de olie wegblazen en de oliefilm onder de shim verbreken. Met behulp van de 90 graden pick ging dit goed. Shim eruit pakken met een magneet....
...en opmeten met de micrometer. De maat staat op de onderkant van de shim, maar het is altijd goed om deze even op te meten. De shim op de foto meet 3.20mm.
Alleen voor de allerachterste shim van cyl 6 moest ik even de bak van de interieurfan losmaken voor wat extra ruimte voor de bucket tool.
Al met al vond ik 4 shims die vervangen moeten worden. Alles stond aardig goed moet ik zeggen. Het valt me op dat de speling voornamelijk kleiner is geworden. Oftewel de klepzetel slijt en niet de shim of nokkenas. Alle 4 de shims hoeven maar 1 maatje kleiner, oftewel 0.05mm.
Ik heb een complete Excel sheet met de meetwaardes, maar deze post ik wel als het allemaal klaar is. Ik moet nu dinsdag eerst even die 4 shims bestellen.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
dat zijn nog eens shims
bij de S54B32 zijn die veel kleiner, magoed werkt ook anders met vingers.
bij de S54B32 zijn die veel kleiner, magoed werkt ook anders met vingers.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Velgen weer als nieuw
Jup, daar is het ook serieus makkelijker van wat ik gezien heb op foto's. Al stelt dit ook niet zo veel voor hoor als je eenmaal bezig bent.GTRene schreef:dat zijn nog eens shims![]()
bij de S54B32 zijn die veel kleiner, magoed werkt ook anders met vingers.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Kleppen stellen April 2
Bel ik net de BMW dealer...krijg ik te horen dat deze alleen per 10 te bestellen zijn...
Ongelofelijk, kan het me gewoon niet voorstellen, omdat ik nog nooit gelezen heb dat iemand daar problemen mee had. Dingen zijn een goede 12 euro per stuk, dus dat is incl. BTW zo'n 250 euro aan shims. Daaaaaaaaaagggg.
Ik heb 1x een 3.05mm en 3x een 3.15mm shim nodig.
Wie kan mij helpen???
Ik heb 1x een 3.05mm en 3x een 3.15mm shim nodig.
Wie kan mij helpen???
- frank de jonge
- Berichten: 9954
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; 'SHIMS NODIG!'
Dealer in Duitsland benaderen hiervoor.
- MarcH
- Berichten: 577
- Lid geworden op: 01 mei 2006, 13:41
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
- Locatie: Hoeksche Waard
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Kleppen stellen
Ik heb nog een aantal shims liggen van een S14. Is dat hetzelfde formaat?
Edit: even teruggezicht wat ik ook al weer heb liggen. Zelfs als de maat (diameter) goed is ga je er niets aan hebben. Dit heb ik nog:
5x 3.75
3x 3.80
2x onbekend (niet meer af te lezen)
Edit: even teruggezicht wat ik ook al weer heb liggen. Zelfs als de maat (diameter) goed is ga je er niets aan hebben. Dit heb ik nog:
5x 3.75
3x 3.80
2x onbekend (niet meer af te lezen)
Laatst gewijzigd door MarcH op 02 apr 2013, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; 'SHIMS NODIG!'
Panieksessie is over.frank de jonge schreef:Dealer in Duitsland benaderen hiervoor.
Bas Roos gebeld en hij heeft ze voor me besteld. Hij gaf me nog een paar aanbevelingen hier in de buurt, of eventueel de Volvo dealer (Volvo 240-ers shims zijn dezelfde maat). Maar ik ga gewoon voor zeker (lees: BMW) en ben ook niet de beroerdste dan om hem mijn business te geven. Hopelijk kan ik tegen het weekend alles weer dichtknopen.
@MarcH...ja, volgens mij wel. Maar zoals je ziet ben ik al geholpen. Had je ze ook in deze maten?
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Kleppen stellen April 2
Dat euvel ken ik ook bij het bestellen van delen voor mijn project. In Nederland alleen per zakje te bestellen, in Duitsland krijgen ze het wel gedaan én goedkoper.///Joost schreef:Bel ik net de BMW dealer...krijg ik te horen dat deze alleen per 10 te bestellen zijn...Ongelofelijk, kan het me gewoon niet voorstellen, omdat ik nog nooit gelezen heb dat iemand daar problemen mee had. Dingen zijn een goede 12 euro per stuk, dus dat is incl. BTW zo'n 250 euro aan shims. Daaaaaaaaaagggg.
Ik heb 1x een 3.05mm en 3x een 3.15mm shim nodig.
Wie kan mij helpen???
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Kleppen stellen
Mja, ik zag op Online-Teile.com (online BMW onderdelen) dat de shims 13 euro ex zijn. Bas had voor me opgezocht dat ze tussen de 4-5 euro moesten kosten. Da's toch wel een behoorlijk verschil. Ik heb ook wat meer onderzoek gedaan naar de Volvo shims, maar deze gaan pas vanaf 3.30mm > dus ze zijn te dik.
Bas vertelde ook dat hij krappe speling veelal oplost door de klepsteel in te korten (
kan wel, maar waarom zou je dit doen?) of door bestaande shims bij te slijpen.
Mja, ik ga dan liever voor origineel. Maar goed, daar helpt ie me dan ook gewoon mee.
Kan ik tenminste ook eens een keer een kijkje gaan nemen bij de befaamde schuur in Oss. 
Bas vertelde ook dat hij krappe speling veelal oplost door de klepsteel in te korten (
Mja, ik ga dan liever voor origineel. Maar goed, daar helpt ie me dan ook gewoon mee.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Kleppen stellen
Eergisteren bij Bas Roos geweest om de shims op te halen. Wat een hartelijke kerel is het toch!
Het was erg leuk om een keer z'n zaak te zien en te kletsen over het reilen en zeilen in de autoindustrie. er stond echt vanalles moois binnen, waaronder een ECHTE 924 Carrera GT
. Mijn eerste auto was een 944, dus needless to say kreeg ik wel een paar rode oortjes.
Ik kan wel merken dat hij echt hart heeft voor z'n vak en behoorlijk wat kennis in huis heeft.
Gisteren heb ik dan de betreffende shims vervangen en alles is weer spik en span. Inspectie II zit erop en al het groot onderhoud (m.u.v. nieuwe schijven die ik eigenlijk binnenkort moet hebben) zit erop. Ik heb een kleppensteltabel (3x woordwaarde) van Internet gehaald en deze ietwat aangevuld met wat informatie. Ik wil 'm graag met anderen delen, dus of mail me even of ik moet even uitzoeken hoe ik 'm online zet. In ieder geval alvast een 'cropped' screen shotje van mijn eigen werk...ook voor de documentatie natuurlijk.
Zelf heb ik voelermaatjes in inch gebruikt, omdat deze doorgaans wat kleinere stappen hebben dan de standaard metrische setjes, die gaan vaak in stappen van 0.05mm. Ik gebruikte dus omgerekend 0.25, 0.28, 0.30, 0.33 en 0.35mm voelermaatjes (0.010", 0.011", 0.012", 0.013" en 0.014").
Je kan duidelijk zien dat de speling kleiner wordt en dat dus de zitting/klep slijt. Hier heb ik het ook met Bas over gehad. De kleppen van de B30 zijn erg dun. Het gaf me wel vertrouwen dat hij zei nog nooit een kapot gelopen zitting te hebben gezien. Volgens mij zijn deze motoren echt bulletproof met goed onderhoud.

Ook Bas gebruikt trouwens de standaard Volvo shims van 33mm diameter (o.a. Volvo 240). Dit zijn exact dezelfde als van BMW alleen dan de helft goedkoper. Op een ander forum had iemand de hardheid gemeten en ze kwamen overeen met de BMW shims. Nou, dan twijfel ik verder ook niet meer hoor.
Ik kan wel merken dat hij echt hart heeft voor z'n vak en behoorlijk wat kennis in huis heeft.
Gisteren heb ik dan de betreffende shims vervangen en alles is weer spik en span. Inspectie II zit erop en al het groot onderhoud (m.u.v. nieuwe schijven die ik eigenlijk binnenkort moet hebben) zit erop. Ik heb een kleppensteltabel (3x woordwaarde) van Internet gehaald en deze ietwat aangevuld met wat informatie. Ik wil 'm graag met anderen delen, dus of mail me even of ik moet even uitzoeken hoe ik 'm online zet. In ieder geval alvast een 'cropped' screen shotje van mijn eigen werk...ook voor de documentatie natuurlijk.
Zelf heb ik voelermaatjes in inch gebruikt, omdat deze doorgaans wat kleinere stappen hebben dan de standaard metrische setjes, die gaan vaak in stappen van 0.05mm. Ik gebruikte dus omgerekend 0.25, 0.28, 0.30, 0.33 en 0.35mm voelermaatjes (0.010", 0.011", 0.012", 0.013" en 0.014").
Je kan duidelijk zien dat de speling kleiner wordt en dat dus de zitting/klep slijt. Hier heb ik het ook met Bas over gehad. De kleppen van de B30 zijn erg dun. Het gaf me wel vertrouwen dat hij zei nog nooit een kapot gelopen zitting te hebben gezien. Volgens mij zijn deze motoren echt bulletproof met goed onderhoud.
Ook Bas gebruikt trouwens de standaard Volvo shims van 33mm diameter (o.a. Volvo 240). Dit zijn exact dezelfde als van BMW alleen dan de helft goedkoper. Op een ander forum had iemand de hardheid gemeten en ze kwamen overeen met de BMW shims. Nou, dan twijfel ik verder ook niet meer hoor.
- Niels
- Berichten: 22550
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Inspectie II gereed
Mooie verslaggeving wederom 
- Ar
- Berichten: 2625
- Lid geworden op: 18 aug 2007, 22:00
- Auto: Prius
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Inspectie II gereed
Mooi werk en aan het eind geeft het een voldaan gevoel.
- Vlokmans
- Berichten: 1363
- Lid geworden op: 25 sep 2008, 22:14
- Locatie: Rotterdam
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Inspectie II gereed
Vakwerkje, en nog netjes gedocumenteerd ook 
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Inspectie II gereed
Thanks, mocht ik ooit iemand moeten helpen die dit zelf wil doen dan laat maar even weten. Ik ben ook de beroerdste niet.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: 1993 BMW M3; Onderhoudshistorie; Inspectie II gereed
Zo, vandaag de ///M even goed verwend met een flinke poetsbeurt. Nog wat leuke complimenten gekregen van een gozer bij de wasstraat. Altijd leuk natuurlijk.
En omdat het mijn topic is ga ik nog even h**ren met wat foto's...gewoon, omdat het kan.





En omdat het mijn topic is ga ik nog even h**ren met wat foto's...gewoon, omdat het kan.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
