Blijkt dat er wel degelijk een stroomschema bestaat voor de climate control alleen zijn ze bij Haynes zo leuk geweest om dit niet aan de andere schema's van hun Calibra manual te voegen

So much for RTFM !
De vondst hiervan heeft het astronomisch veel makkelijker gemaakt dan vooraf gedacht en bracht dingen aan het licht waar ik zonder het schema niet achter had kunnen komen. Derhalve heb ik vanmiddag met een half uurtje de kabelboom op een fors dieet gezet, de geringe hoeveelheid draden die het climate control gedeelte beslaan ten opzichte van de uitgebreidere normale airco situatie hoeven hierdoor volgende week alleen nog in de auto-eigen boom geïmplanteerd te worden.
Het merendeel van de stekkers is met een open gebogen paperclip (wat de relaisblokken beftreft met 2 schroevendraaiers) stuk voor stuk uit hun connector gewipt waarna de draden waar ze op gekrompen zitten tussen de grote bundel door aan de kant gehaald zijn, om ze vervolgens weer terug op hun oude plek te stoppen. 2 of 3 draden moesten helaas wel doorgeknipt omdat niet zichtbaar was hoe de stekkers ervan los gehaald moesten worden maar dat mag de pret niet drukken
Het dynamische duo uit de foto boven die van Rene heeft vanmiddag plaats genomen in het nieuwe kachelhuis, volgende week gaat de feitelijke transplantatie van start.