ah>>
foto van een Drexler
foto en info OS-Giken
Twee kanten? Zoals ik het lees is iedereen het er wel over eens dat Drexler beter is, maar ook aanzienlijk duurder (ook in onderhoud). Het is dus de vraag of je de meerprijs ervoor over hebt.Macboy schreef:Leuk draadje. Alleen blijven de conclusies duidelijk twee kanten opgaan. Dus Mark proefrijden is een must.
Idd, verschillen zijn goed duidelijk, Quaife is simpel/betrouwbaar/comfortabel, prima oplossing voor std; Drexler is wat meer motorsport gericht, iets meer kosten, iets minder daily.Snipe schreef:Twee kanten? Zoals ik het lees is iedereen het er wel over eens dat Drexler beter is, maar ook aanzienlijk duurder (ook in onderhoud). Het is dus de vraag of je de meerprijs ervoor over hebt.Macboy schreef:Leuk draadje. Alleen blijven de conclusies duidelijk twee kanten opgaan. Dus Mark proefrijden is een must.
Yep, en dat is vooralsnog geen optie. Ben er nog niet uit. Ga geen 2k+ blind uitgeven.Macboy schreef:Leuk draadje. Alleen blijven de conclusies duidelijk twee kanten opgaan. Dus Mark proefrijden is een must.
Goede vraag. e46 m3 sper vind ik echt dikke prima. Soms zelfs wel eens eng. Als je ziet hoe snel dat locked en dwars gaat met een beetje gas op nat en DSC uit. Standaard 130i met open diff is dan voor kittens...JeroenT schreef:Waar staat een standaard M3 sper diff in dit vergelijk? Beter/slechter dan?
Mark heeft toch ook een E46 M3?
Ik heb weleens in de 5 serie van Dick Hoekendijk gedrift met een Quaiffe diff en dat ging heel behoorlijk moet ik zeggen.JoostSchouten schreef:Vlasblom bied Quaife voor 1750,- incl. montage aan. Maar die prijs staat ook al lang zo vast, dus misschien is daar nog wat aan te doen.
http://www.driftking.nl/productenbekijk ... l-bmw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb 'em al gemailed, hij zegt dat je er prima mee kunt driften maar helaas geen demo heeft...Mathieu schreef:Ik heb weleens in de 5 serie van Dick Hoekendijk gedrift met een Quaiffe diff en dat ging heel behoorlijk moet ik zeggen.JoostSchouten schreef:Vlasblom bied Quaife voor 1750,- incl. montage aan. Maar die prijs staat ook al lang zo vast, dus misschien is daar nog wat aan te doen.
http://www.driftking.nl/productenbekijk ... l-bmw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar anders bel je Paul Vlasblom en als hij zegt dat je ermee kunt driften dan is het punt, klaar, basta.
markk schreef:Maar rond 2k voor een Quaife uitgeven
markk schreef:Maar in een nieuw diff huis komt daar minimaal nog 1000 euro bij.
Heel duidelijk.markk schreef:Geld vind ik niet zo heel interessant.
*LOL*Robin schreef:markk schreef:Maar rond 2k voor een Quaife uitgevenmarkk schreef:Maar in een nieuw diff huis komt daar minimaal nog 1000 euro bij.Heel duidelijk.markk schreef:Geld vind ik niet zo heel interessant.![]()
130i inruilen voor 'n Z4 M of 1M:)
Gebruikers op dit forum: Joost H. en 1 gast