De auto is erg smerig, dus let daar maar niet op..
Sluitertijd van 13 seconden..
Edit: effe nog 1 erbij..
Gelukkig dat je het ziet als feedback, dat was ook de bedoeling. Het is wel erg leuk om met dit soort licht te spelen. Ik had die blauwe Miata laatst ook in een parkeergarage gefotografeerd. Luuk zei na afloop meteen dat mijn witbalans verkeerd stond. Dus ik weer terug die parkeergarage in om nieuwe foto's te maken. Later de 328 gepakt en buiten gefotografeerd en natuurlijk totaal niet meer aan die witbalans gedacht. Dus ook die foto's vernaggeld. Gelukkig kun je het met RAW-fotografie al tijdens het importeren aanpassen en dat is wat ik vanaf nu dus doe. Ik snap nu eindelijk de term 'Workflow'. Ooit zie ik 't licht...Peric schreef:Dennis, de ledlamp heeft een groene gloed, daar heb ik niets aan veranderd. Vond ik juist mooi.
Ik had wel wat hoestdrank op voordat ik de foto ging maken, en ik ben inderdaad te voet verder gegaan, want vanuit de auto lukte het niet om de foto te maken..
En waarom sorry voor je post? Opbouwende kritiek is altijd goed hoor. En ik ben niet zo gevoelig hoor..
En de auto staat zo omdat 'ie nog op winterwielen staat.
Zal nog wel 's een keer weer een foto maken met de 18 inchen eronder. Maar het was zo lekker helder nu, dus maar even gauw iets geprobeerd..
Dus stel dat hij dan ook nog het bestuurdersportier open had gezet, was de sfeer perfect geweest.Dennis Cavallino schreef: Lijkt net of 'ie is achtergelaten na een wilde achtervolging, of door iemand die stomdronken was en maar te voet verder ging....![]()

We kunnen het alsnog in het echie doen..allen schreef:![]()
Nou Eric, hoef je mij ook niet meer in te huren als figurant.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], liquidpopcorn, Mark, Will F. en 19 gasten