Inruilen op iets leuks stuit in beginsel al op twee forse drempels. Geen nieuws natuurlijk dat je bij inruil("-waarde") soms de tranen in de ogen springen. Maar als een handelaar in beginsel niet eens een bedrag om mee te rekenen wil noemen, houdt het wat mij betreft snel op. Daarnaast is "iets leuks" ook vrij rekbaar. Had de zinnen gezet op een E90 325i/330i (en eigenlijk nog steeds...), maar heb geen zin om weer duizenden euro's stuk te slaan op de volgende auto. Op een goede 330i zal er altijd wat bij moeten, heb ik geconcludeerd. Een open deur, maar stop het liever in de M3.
Emmy rijdt echt als een raket en ik geniet er nog steeds intens van. Heb me voorgenomen (eens zien wat er van komt.....) om de komende maanden een aantal puntjes aan te (laten) pakken. De lijst lijkt uitvoerig, maar behelst wat kleine irritaties, tot aan wellicht een fundamentelere ingreep:
- Klein belletje op linkerachterscherm laten weghalen (spuiten, lassen....?

- Portierraam van de bestuurder hapert soms wat bij zakken (stellen? motortje moe?)
- Slot achterportier: soms wel, soms niet. Lijkt standaard bij die ouwe meuk, Z3 en 318i hebben het ook.
- Onderstel: heb nu Koni Geel dempers met Eibach Pro veren en dat bevalt wel. Zou 'em alleen aan de voorkant wel een klein stukje hoger willen hebben. Eens zien wat mogelijk is....
En na al die tekst, maar een fotootje. Gewoon, omdat het kan.