Andre schreef:Een ZO6 kan dan lager beginnen in toeren. Maar bij 7000 toeren is de koek al weer op. Maar haren gaan recht op de kop staan als ik 8000 toeren hoor janken. Dus een GT3 motor:)
Mijn haar is daar te lang voor...

Wel mee eens hoor Hans.HANZ06 schreef:Als je maar lol hebt.
Dat hoeft echt niet pers-c ij een m3 of zo6 of porsche te zijn.
Wat ik wel frappant vind dat als er gevraagd wordt om te kiezen tussen twee auto`s er dan altijd weer mensen zijn die er dan toch weer andere merken bij halen.
Wat is daar het nut van als er niet om gevraagd wordt:
Grtz,Hanz06
Dat was op de standaard run flat banden en met een driver die niet zoveel km weg heeft als onze walter op de ring.Peter Tunissen schreef:Andre, je wist dat zo'n Z06 maar 2 seconden toegeeft op een 997 GT3 op de Ring?
Weet eigenlijk niet eens of die 7.49 van Jan Magnussen nou op 'gewone' banden of op semi-slicks was; iemand anders misschien?
Blijft hoe dan ook indrukwekkend.
Dan stem je nietAndre schreef:Ik kan helaas niet stemmen. Zijn beide top auto s maar ze bieden niet wat ik zoek in een auto.
En dat terwijl de Vette "the best bang for the buck" is momenteelRico v Velzen schreef: maar 115k voor een vette zou ik ook weer niet aandurven. ik zou voor 90k een 2003/2004 GT3 kopen.
Daarom zou ik de BMW kiezen, "gewoon" meer low profile, de vette is zeker een beul van een auto, maar net als met Porsche, je kan het ding met goed fatsoen niet parkeren. Daarna is ie, of op weg naar Polen ( zonder mij dus) of je kan er een nieuw kleurtje op laten spuiten ( ach die vorige begon je toch al te vervelen)wjn schreef:Leuke reacties, de poll had ook kunnen zijn:
- Sportauto (Corvette, 911)
- Limousine (M3)
P.S. Ik kies zonder meer voor de Corvette. Een 318 met M-Pakket ziet er voor de meeste mensen hetzelfde uit als een M3, dus als je het over daily driver hebt.
Niels goed punt, en Andre goed aanvulling. Prijs van de Z4M coupe gaat echter ook nergens meer over.Andre schreef:Een M3 vind ik super alleen zijn ze bij BMW totaal het overzicht kwijt. Van het concept E30 M3 vind je al jaren niets meer terug. Je koopt alleen een snelle en mooie BMW.
Klopt en daardoor waardeer ik steeds meer de GT3. Das wel een gefocusde rijdersauto.
Bij bmw is voor nu alleen een z4M coupe en aangepaste 130i interessant als rijdersauto.
Hey Hannetjez06je,BBVW schreef:Nou,jij weet helemaal niet waar je over praat merk ik al.
Nee er wordt zo`n snelle tijd op de ring gezet om dat die bladveer(van koolstof) zo klote is.
Starre achteras ???? sufferd.
Die eerste zin klopt ook al helemaal niet,wat bedoel je nou eigenlijk:
Zeg wat zinnigs of zeg niks .
Grtz,Hanz06![]()
:
Gebruikers op dit forum: Martijn_bmw, SlowCo en 5 gasten