Helaas zit er geen standaard HDR-functie om mijn camera. Het is wel mogelijk maar daar moet ik me nog ff in verdiepen. Is een hoop gepriegel namelijk.
Hier nog even de kleurenversie die ik toch mooier vind dan de versie die ik onlangs poste.
Hier thuis hebben we ook 2 katten en na een jaar of 2 ben ik ineens ook allergisch geworden voor kat nummer 2 (is net wat jonger en een iets ander ras dan de ander) en slik hiervoor medicijnen.frankv schreef:Wat blijven katten toch intrigerende beesten. Het is jammer dat we er geen meer hebben, maar nadat onze twee katten waren overleden, bleek dat zij de oorzaak waren van allergie in ons gezin. Dus sindsdien helaas geen katten meer gehad.
Erg mooi Mark! Allemaal echt super platen!markk schreef:Klaar met de foto's van Tenerife. Hieronder een selectie. Kijk op https://picasaweb.google.com/mrkinterne ... e_06032013 voor alle 100 foto's.
[1] Strand bij San Juan
[2]
[3] Landschap Zuid/Midden van het eiland tegen de El Teide aan
[4] Playa de Terassa, net boven Santa Cruz
[5] Ergens in het noorden van het eiland
[6] Zonsondergand in het Noord/Westen aan de kust
[7] Weg vanuit het Noorden naar de El Teide
[8] El Teide zonsondergang boven de wolken
Mark.
De bokeh is wat rommelig (doch vind het nog niet heel storend in deze plaat), maar de achtergrond wazig en hond scherp is een dikke +
Gearhead!dvh schreef:Prachtig Mark !
Zelf ff weinig tijd en inspiratie gehad voor foto's.
Wel heb ik vanaf a.s Ma wat nieuwe speeltjes.
De 12mm en de 20mm
Je hebt een pmfrankv schreef:Wat is dat voor pilletje dan? Ik heb er zelf geen last van, maar mijn vrouw wel.
Gebruikers op dit forum: liquidpopcorn, Mark, Will F. en 19 gasten