kom je nog langs AlmeloooooSperdy schreef:Morgen probefahrt in een 458 italia![]()
De 458 normaal gesproken niet hard maar supercomfortabel? Dat is een grap. Ron, dat ding is keihard. Nee, geen verkeerd knopje ingedrukt, zeker niet. Heb alles uitgebreid kunnen testen, standje dit, standje dat. De stoel alleen al - even los van de onderstel set-up - is keihard.Ron4S schreef:Leuk verhaal weer Sperdy!
De 458 rijdt alleen normaal gesproken helemaal niet spijkerhard maar juist super comfortabel. Verkeerde onderstelknopje ingedrukt denk ik Sperdy. Onderstel en mannetino settings functioneren namelijk los van elkaar; dus race (gasrespons en electronica differentieel+esp) kun je gewoon combineren met onderstel in standje zacht.
Heb het genoegen gehad met de 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia en 458 gestuurd te hebben maar voor mij is de Scuderia de sweet spot; hardcore, emotioneel, bloedsnel en met een enkele koppeling bak die enorme klappen geeft maar wel snel genoeg schakelt (dat doet de CS dus duidelijk niet). 458 vond ik te klinisch maar rijdt natuurlijk objectief super.
Voor de looks zou ik vandaag nog steeds voor de 360CS gaan. Wat een beauty....
Agreed!Ron4S schreef:Voor de looks zou ik vandaag nog steeds voor de 360CS gaan. Wat een beauty....
+1Ruben schreef:Agreed!Ron4S schreef:Voor de looks zou ik vandaag nog steeds voor de 360CS gaan. Wat een beauty....
Das een kwestie van een uitlaat........daar hoef je geen 360cs voor te kiezen.....Tom schreef:360CS...... dat geluid van die auto is fantastisch![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten