Goeie keus!!!!
LOL.. die 4500 euro kan ik nu mooi 2 kozijnen van kopen, voor onszelf en voor de kamer van onze dochter.Arthur schreef:Wist het al maar feli voor beide. Mooi (en goede hoop ik) kar voor dat geld. Maar ik was toch voor die 2007 gegaan![]()
Volgens mij zit er een originele dvd in jaar 2008. Zit nu een i pod touch in, maar alles is mogelijk (tot de iPhone 5)Knot schreef:Lastig zaken uitzoeken als de auto hier nog niet staat.. maar hoe zit het me die navi.
Het is gewoon een MK4 navi maar toch zag het er anders uit. Is daar daadwerkelijk verschil met de E46/E39 MK4 versie? Gaan de updates verder dan versie 3.2?
Wat voor kaarten heb jij erin Rico, originele DVD of kopie?
Ipod moet ik ook even naar kijken, zat nu een iPod touch in dacht ik zo even snel te zien?
Als je het andere topic gevolgd hebt weet je dat ik het erg moeilijk vind. Hij staat nu op 17inch winterwielen, met spacers achter, staat wel dik maar mag iets minder van mij. Liefst geen spacers maar ik zal even kijken hoe die 18inch 1serie wielen hem staan. Misschien kan ik er wel aan wennen en verkoop ik de andere set om upgrades van te doen.Arthur schreef:Klopt, die 2007 komt haast wat saai over zo. Heb je beide setjes wielen erbij? Vind die 18" wel erg goed staan.
Zal hem in de excel meteen op groen zettenJoël D. schreef: Kan je weer een auto afstrepen van de lijst.
Die touch ziet er wel als enige goed uit, zo'n nano etc vind ik niks, al heb je er weinig aan als je hem alleen maar in het dashbordkastje gooit, weinig touch in dat geval, puur voor de looks. Heb zelf wat tegen apple (telefoons altijd nokia, nu HTC) maar nu is het toch verrekte handig. Zal eens kijken voor een touch met 16GB, moet vast op marktplaats te vinden zijn.RVV schreef: Volgens mij zit er een originele dvd in jaar 2008. Zit nu een i pod touch in, maar alles is mogelijk (tot de iPhone 5)
Gebruikers op dit forum: Fabian en 8 gasten