Na verschillende opinies te horen,een mix van : mensen die beweerden dat dit alleen op een S54 nodig was en wat horrorverhalen op het net heb ik toch besloten om offertes bij 2 bedrijven "in de buurt

Ik heb offerte gevraagd bij Paul Vlasblom in Uden alwaar ik direct een mooi antwoord kreeg op mijn mail.
Een mooie gedetailleerde excell sheet van wat het zou kosten.
Ik had ook gemaild met Van Kronenburg, ze vertelden mij vlakaf het volgende :
"Wij doen deze werkzaamheden alleen in combinatie met complete revisie aangezien je met alleen drijfstanglagers en oliepomp te vervangen niet zeker kan zeggen of de motor voor de rest nog bedrijfszeker blijft."
Bedoelen ze nu dat je kans hebt om de motor onbedrijfzekerder te maken door alleen de schalen te vervangen? Of doet Van Kronenburg niet mee aan gedeeltelijke revisies... Ik ken namenlijk nog iemand die met een E34 535i project bezig is waar hij een ombouw naar ITB's wou laten doen doen bij Van Kronenburg, als ze dan ook zeggen dat ze gans het blok willen reviseren dan gaat hij ook wel andere oorden opzoeken denk ik.
Ik wil mijn motor niet omzeep helpen met preventief onderhoud.

Zijn er eventueel getuigenissen van mensen waar het blok in de soep is gedraaid na een preventieve lagerschalenwissel?