Ja volgas over de paddock, als je dat doet bij een beetje zichzelf respecterende organisator kan je naar huis en hoef je nooit meer terug te komen, kan je nagaan hoe diep dat time attack is gezonken.Eric Z schreef:+1Steven N. schreef:![]()
Ik had jullie willen zien opladen!
Beetje je gezonde verstand gebruiken en dan zou het echt geen probleem moeten zijn om die auto op te laden. Maar als je het over tussen mensen slalommen hebt ontbreekt het misschien aan gezond verstand.
Van Dolen TimeAttack Team
-
OnlineLuco
Re: Van Dolen TimeAttack Team
-
Ach overal waar je keek waren van die negers in honda's burnouts aan het maken dus het kan altijd erger
hadden ze maar meer plekken elektriciteit moeten hebben hadden we de compressor kunnen gebruiken
Ach mijn pa heeft altijd geleerd dat als een aanhanger meerdere assen heeft hoeft hij niet vast te zitten aan de auto met opladen. Wist ik veel dat dat voor ambulances anders was. Van zulke fouten leer je want in assen opladen was in 1x erop en klaar.

Ach mijn pa heeft altijd geleerd dat als een aanhanger meerdere assen heeft hoeft hij niet vast te zitten aan de auto met opladen. Wist ik veel dat dat voor ambulances anders was. Van zulke fouten leer je want in assen opladen was in 1x erop en klaar.
- PD power
huh, zal wel weer aan mij liggen......Jeroen K. schreef:Ach overal waar je keek waren van die negers in honda's burnouts aan het maken dus het kan altijd ergerhadden ze maar meer plekken elektriciteit moeten hebben hadden we de compressor kunnen gebruiken
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
En het niveau daalt nog verder, lekker respectloos in je eerste zin. Electriciteit regelen hoort bij de voorbereiding denk ik zo, kan ook met een simpele kompressor op de 12v van je auto of met een omvormer oid, mits de compressor niet te zwaar is daarvoor.Jeroen K. schreef:Ach overal waar je keek waren van die negers in honda's burnouts aan het maken dus het kan altijd ergerhadden ze maar meer plekken elektriciteit moeten hebben hadden we de compressor kunnen gebruiken
En gelukkig leer jij van je fouten maar een gekneusde voet had hier zo makkelijk voorkomen kunnen worden door even na te denken voordat je iets doet.
-
Tja ik had geeneens door dat hij achter de auto stond ik was alleen bezig instructies voor me te volgen met sturen etc om de kar op te komen.
-
Jeroen K. schreef:compressor hadden we meegenomen maar heeft benny zn vader leeg laten lopen voordat hij hem in de auto zette anders was hij te zwaar...........

Sorry, waarschijnlijk kom ik pas in Mei weer bij van het lachen....................................waar is de zuurstof!!!
-
*veegt ontbijt van beeldscherm*
-
OnlineLuco
- Petrolhead Tom
Is dit nou de manier waarop we op DF met elkaar gaan communiceren? Mods toon eens ballen!Jeroen K. schreef:Ach overal waar je keek waren van die negers in honda's burnouts aan het maken dus het kan altijd ergerhadden ze maar meer plekken elektriciteit moeten hebben hadden we de compressor kunnen gebruiken

-
Met elkaar? Lol. Denk dat meneer echt onverbeterlijk is..
- Petrolhead Tom
Dat heeft hij nou inderdaad wel vaak genoeg laten zien.Ruben schreef:Met elkaar? Lol. Denk dat meneer echt onverbeterlijk is..

- Frank280zx
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Die negers maakte burnouts omdat er overal blanken als een mongool over de paddock sjeesde.. Pot verwijt de ketel.. is dan een mooi gezegde dat boven komt drijven.
Denk nou eens na voor je zoiets typt.. dergelijke teksten zijn niet alleen wat onhandig ook nog eens strafbaar, en kwetsbaar voor mensen! Je bedoelt het vast goed maar je weet ook wel een gat te graven voor jezelf.
En inhoudelijk.. tsja dat jij het niet weet hoe je moet laden of moet voorbereiden op je eerste race akkoord, maar iemand met jarenlange race-ervaring zoals je sponsor weet dat toch.
Denk nou eens na voor je zoiets typt.. dergelijke teksten zijn niet alleen wat onhandig ook nog eens strafbaar, en kwetsbaar voor mensen! Je bedoelt het vast goed maar je weet ook wel een gat te graven voor jezelf.
En inhoudelijk.. tsja dat jij het niet weet hoe je moet laden of moet voorbereiden op je eerste race akkoord, maar iemand met jarenlange race-ervaring zoals je sponsor weet dat toch.
-
Verwarrend ook allemaal.Jeroen K. schreef:Ach mijn pa heeft altijd geleerd dat als een aanhanger meerdere assen heeft hoeft hij niet vast te zitten aan de auto met opladen. Wist ik veel dat dat voor ambulances anders was. Van zulke fouten leer je want in assen opladen was in 1x erop en klaar.

Note voor Jeroen: laat tijdens het typen de spellingscontrole lekker meelopen, daar is hij voor bedoeld. Ach sorry, bijna vergeten dat jij hulp en goedbedoelde tips altijd al genege(e)rd hebt.
Weet iemand hoe het tegenwoordig eigelijk gaat met S.K.? (beetje hetzelfde "onderbuik" gevoel hier!)

-
SK was erger.. 

-
OnlineLuco
Van Dolen time attack team, ze kunnen hun teamnaam beter veranderen in
Team Kansloos

Team Kansloos

-
Beetje zelfspot kan nooit geen kwaad 

-
OnlineLuco
En ze spotten al met de natuurwetten tijdens het laden 

- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Je moet niet overal mee Dollen Luco !!Luco schreef:Van Dolen time attack team, ze kunnen hun teamnaam beter veranderen in
Team Kansloos![]()

-
OnlineLuco
Niels v/d burgh schreef:Je moet niet overal mee Dollen Luco !!Luco schreef:Van Dolen time attack team, ze kunnen hun teamnaam beter veranderen in
Team Kansloos![]()
Manman ik ben geen topcoureur, maar 2,19 rij ik zonder banden op mijn velgen nog

- Roy RS
Luco schreef:Niels v/d burgh schreef:Je moet niet overal mee Dollen Luco !!Luco schreef:Van Dolen time attack team, ze kunnen hun teamnaam beter veranderen in
Team Kansloos![]()
Manman ik ben geen topcoureur, maar 2,19 rij ik zonder banden op mijn velgen nog
in een renault of in een BMW?

- Frank280zx
ik reed 2:21 in een 1.2 kadett City
Maar goed 'bashen' is makkelijk, ze staan er wel en dat verdient respect. Maar goed dit is gevalletje wat je zaait oogst je ook denk ik.
En hij is tenminste zo eerlijk om zijn fuck-ups te melden op een forum dat hij met laden van alles verprutst.
Overigens als je googled komen beide helemaal niet voor in enig competitie of zomeravondcompetitie verband (nog in een e30) en zijn de tijden ook niet van een ervaren coureur.
Feit wil als je jezelf zo profileert ( als autosport team) met het doel reclame te maken is het wel belangrijk dat je ook geprepareerd voor de dag komt. een race begint bij de voorbereiding, dat is al 20% van het winnen van een wedstrijd!

En hij is tenminste zo eerlijk om zijn fuck-ups te melden op een forum dat hij met laden van alles verprutst.
Overigens als je googled komen beide helemaal niet voor in enig competitie of zomeravondcompetitie verband (nog in een e30) en zijn de tijden ook niet van een ervaren coureur.
Feit wil als je jezelf zo profileert ( als autosport team) met het doel reclame te maken is het wel belangrijk dat je ook geprepareerd voor de dag komt. een race begint bij de voorbereiding, dat is al 20% van het winnen van een wedstrijd!
-
OnlineLuco
Renault natuurlijk, alhoewel in een bmw ging het ook niet verkeerdRoy RS schreef:
@Frank, goede voorbereiding is naar mijn mening veel meer dan 20%
- Frank280zx
Ja dat is een mooie discussie maar on the safe side, rust in je 'zijn' is voor de coureur voor de start inderdaad ook belangrijk!Luco schreef:Renault natuurlijk, alhoewel in een bmw ging het ook niet verkeerdRoy RS schreef:
@Frank, goede voorbereiding is naar mijn mening veel meer dan 20%
Volgens mij is een race succes opgedeeld in de volgende factoren.
60% Betrouwbare goed gebouwde en onderhouden (uitontwikkelde) auto.
20% Voorbereiding voor de race ( auto op trailer, banden, gereedschap op orde, juiste wielsleutels reserve delen etc etc).
20% balans van rijder en situatie.
-
Lig dubbel hier. En dan kan ik alleen maar quotes lezen....

- Tristan
Mijn 1e race in de E30 Cup op Zolder deden wij (ik en 2 vrienden) ook zelf het voorbereiden. Allemaal zo onervaren als wat. Dus alles zat tegen en zat in de 1e race nogal onrustig in de auto. Reed toen ook als een natte krant omdat ik alweer in gedachte en druk maakte voor de voorbereidingen van race 2.
Daarna maar proffessionele ondersteuning gedaan. Kost wel meer, maar je staat met 100% concentratie op de startgrid.

Daarna maar proffessionele ondersteuning gedaan. Kost wel meer, maar je staat met 100% concentratie op de startgrid.