Hij stond niet op ETTL, maar op een andere stand.
Nu communiceert hij weer met de camera
Bedankt

Dank. De volgende twee zijn ook wel goed gelukt IMHO.dvh schreef:Erg mooie foto Mark!
Benieuwd naar de rest.

Ja. De auto stond voor een hairpin met 1 a 2 meter hoogteverschil in 't zand. Ik liep even wat meters van de auto vandaan om daarna weer verder te spelen.MartijnGizmo schreef:Was je daar aan het keren Dennis?
Geweldig idee ! Dat lijkt me nou supervet om te doen.Ik heb het idee om binnenkort eens een road trip te organiseren, met een fotografie cursus van een DF-fotograaf. Gewoon lekker met een stel autoliefhebbers rijden, lekker eten onderweg, automuseum bezoeken, foto's maken op mooie locaties, uitleg van een goede fotograaf erbij en 's avonds nog een beetje leren nabewerken/selecteren etc. Gewoon elkaars auto fotograferen en elkaar tips en aanwijzingen geven.
Dat idee kwam in mij op omdat ik er zelf behoefte aan heb om meer te leren over fotografie en van de DF/Octane fotografen de afgelopen tijd al één en ander heb opgestoken waardoor mijn lol in het fotograferen weer een boost heeft gekregen en ik nog wel een hoop verbeterpunten zie bij mezelf. En ik wil ff een rondje knallen in mijn MX-5 als 'ie binnenkort klaar is.
Route gaat via Brussel naar de Ardennen en terug. Twee dagen rij- en fotoplezier. I'll keep you posted.

Herkenbaar.Peric schreef:'t Wordt een beetje afgezaagd Mark, maar ik ben fan van je fotograferen en bewerken.
Super weer!!

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], liquidpopcorn, Mark, Will F. en 19 gasten