Nu de trackday is verplaatst is het voor mij wel interessanter om te komen, heb tegen die tijd waarschijnlijk weer m'n rijbewijs terug. Komende maanden maar even wat geld opzij leggen voor dit soort dingen.

Denk een typisch voorbeeld, van hoe het niet op een DF dag hoort ( mijn idee), dus totaal niet in de geest van leven en laten leven.JP schreef:Wat is de ideale lijn als je een baan nog niet 100% kent.....
@ Tom; met de GTi destijds op Spa....in de Bus Stop. Net op het moment dat ik wil insturen naar rechts komt er ene in zijn racer al uitremmend even rechts tussendoor.....en dan ook nog boos zijn en toeteren. Ja.....ik had hem eerder moeten zien aankomen maar ook hij kan verwachten dat ik instuur (je mot wat in een chicane)
Voor mij meteen einde dag (geen schade maar de lol weg) en tevens einde trackdays.........
dat is regelmatig iemand die bv in 'zijn' snelle rondje zit en rondjes timed neem ik aan...JP schreef:Wat is de ideale lijn als je een baan nog niet 100% kent.....
@ Tom; met de GTi destijds op Spa....in de Bus Stop. Net op het moment dat ik wil insturen naar rechts komt er ene in zijn racer al uitremmend even rechts tussendoor.....en dan ook nog boos zijn en toeteren. Ja.....ik had hem eerder moeten zien aankomen maar ook hij kan verwachten dat ik instuur (je mot wat in een chicane)
Voor mij meteen einde dag (geen schade maar de lol weg) en tevens einde trackdays.........
Degene die ingeschreven hebben op vandaag (11 maart) en dus niet hebben kunnen rijden door het weer, kunnen gratis rijden op 26 maart op Zandvoort.ProfZB schreef:Uh..oh...Ik hoop het niet
RVV schreef:Aan de andere kant. De raceklasses die onder de streep veel meer kosten voor de deelnemers. Die lopen inderdaad zwaar leeg. Juist trackdays moeten dan een interessant alternatief zijn. Maargoed wat ook tegen zit is gewoon het moment in het jaar. Plotsklaps weer hartje winter na bijna een volle lenteweek. Tja daar win je het nooit van. Ook een leermoment voor Peter.
Eens en dat laatste doen we alNogmaals Peter is Knettergek!!!! We zouden hem op handen moeten dragen.
Ik denk dat jij je vergist in de organisatie van DF.Eric-328 schreef:Denk dat DF zich vergist in wat er komt kijken bij het organiseren van een succesvolle trackday.
Je bedoelt Andy.Gert. schreef:Ik denk dat jij je vergist in de organisatie van DF.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten