en anders wachten tot PCT een Cayman ST maakt, kreeg een leuke mail van ze terug en ze nemen het mee, vonden het een gaaf idee

Eerste filmpje is natuurlijk een commercial van de eerste orde. Leuk, echt leuk zeker met Walter. Dat in film 2 een 911 wint van een Boxster is toch verdorie helemaal geen verrassing? De basis 911 is ook sneller dan een Cayman S. Natuurlijk is die dat. Maar daarmee blijft de nieuwe Cayman toch nog net zo geweldig, als zeg maar 10 pag. terug? En verschillen qua karakter zijn toch evident?Joost schreef:Waarom anders denken?
In het eerste filmpje wordt de Cayman min of meer de hemel in geprezen en (al wordt het niet met zoveel woorden gezegd) kan je uit het filmpje opmaken dat de Cayman beter is dan de 991.
In het 2e filmpje gaan ze er in het begin van het filmpje vanuit dat de Boxster superieur is aan de 991, in ieder geval op het circuit. Maar blijkt de basic 991 Carrera de winnaar op alle fronten, hij stuurt beter, meer fun, enz.
Robin schreef:Mooi die witte Rene.
Tja Jethro die de standaard 991 verkiest boven die Boxster S. Tja. Tja. Centenkwestie:)
Maar! Ik hoef die standaard 991 zo echt niet. Tam ding om te zien, tamme wielen. De sound is wel prima. Dan zelfs liever die )gele' Boxster...![]()
Maar ´t gaat toch om de Cayman hier. Die behoort tikkie carroseriestijver etc te zijn toch...
Inderdaad Romo. Cayman is proportioneel heerlijk. Maar mocht wat agressiever qua looks.
Tja, met jou er in, gaat dat weer een beetje ten koste van het design en image ...romo schreef:... De oude Cayman vond ik zelfs verschrikkelijk, nog erger dan de 1er destijds, maar de huidige Cayman, die ik IRL zag een dikke week geleden in het wit is toch echt een onwaarschijnlijke stap voorwaarts qua design, echt een goed gelukte kar.
Ik ben erg benieuwd als ik ga rijden hoe het e.e.a. overkomt............
Sperdy schreef:Tja, met jou er in, gaat dat weer een beetje ten koste van het design en image ...romo schreef:... De oude Cayman vond ik zelfs verschrikkelijk, nog erger dan de 1er destijds, maar de huidige Cayman, die ik IRL zag een dikke week geleden in het wit is toch echt een onwaarschijnlijke stap voorwaarts qua design, echt een goed gelukte kar.
Ik ben erg benieuwd als ik ga rijden hoe het e.e.a. overkomt............
Dat in film 2 een 911 wint van een Boxster is toch verdorie helemaal geen verrassing? De basis 911 is ook sneller dan een Cayman S. Natuurlijk is die dat. Maar daarmee blijft de nieuwe Cayman toch nog net zo geweldig, als zeg maar 10 pag. terug? En verschillen qua karakter zijn toch evident?
Wat is dus de les Joost?Joost schreef:Dat in film 2 een 911 wint van een Boxster is toch verdorie helemaal geen verrassing? De basis 911 is ook sneller dan een Cayman S. Natuurlijk is die dat. Maar daarmee blijft de nieuwe Cayman toch nog net zo geweldig, als zeg maar 10 pag. terug? En verschillen qua karakter zijn toch evident?
Dat de 991 sneller is dan de Boxster S is niet echt een verrassing. Dat ie (volgens de maker van dit filmpje) beter stuurt en leuker is om te rijden vind ik (verdorie) wel degelijk een verrassing. Daar zou de Boxster/Cayman nou juist in moeten uitblinken dankzij zijn middenmotor concept.
Tot dat de R er is.Robin schreef:Ding is áf. Klaar.
Jongen lult dom, heeft een gruwelijk accent, en kan niet sturen. Enthousiasme maakt dat niet meer goedRuben schreef:Enthousiaste review, mooie beelden.
http://www.telegraaf.nl/autovisie/21343 ... ent__.html
Het is PorsieRobin schreef:Het enige wat me aan 't review negatief opviel was dat ie niet scheef ging EN dat ie constant Posh zei in plaats van Porsje.
Posh, Portie, Porsje, Porscha, whatever. Hij ken nie sture, en dat telt!Sperdy schreef:Het is PorsieRobin schreef:Het enige wat me aan 't review negatief opviel was dat ie niet scheef ging EN dat ie constant Posh zei in plaats van Porsje.
Hij gaat niet dwars ofzo, maar voor de rest zie ik geen problemen? Verklaar je nader?Hielke schreef:Posh, Portie, Porsje, Porscha, whatever. Hij ken nie sture, en dat telt!Sperdy schreef:Het is PorsieRobin schreef:Het enige wat me aan 't review negatief opviel was dat ie niet scheef ging EN dat ie constant Posh zei in plaats van Porsje.