humor dit.
CJIB Centraal Justitieel Incasso Bureau verkeersboetes
- GTRene
Re: Centraal Justitieel Incasso Bureau verkeersboetes
whahahah
humor dit.
humor dit.
- Martijn M
Vandaag kwam me eerste bekeuring ooit binnen.
89km/h waar je 80 mocht. 86km/h na correctie.
Op de Deurnseweg bij Heide om 08:26 's ochtends.
€41 incl administratiekosten.
Wat een wegpiraat ben ik ook... :piraatje:
89km/h waar je 80 mocht. 86km/h na correctie.
Op de Deurnseweg bij Heide om 08:26 's ochtends.
€41 incl administratiekosten.
Wat een wegpiraat ben ik ook... :piraatje:
- Knot
Die 41 euro zijn nog wel te overzien toch?
Ik heb nog >700 open staan.
- Joopieboy
Damn doe je goed dan. Ik heb laatst een van 240 euro te pakken gehad, stonden te lazeren ipv te flitsen. Flitsers zie ik eigenlijk altijd staan, behalve 1 keer 's avonds laat dat ik niet zat op te letten. Dat kosten mij toen 40 euro ofzo.
- Martin van der Zwaard
Ik kreeg gisteren een whatsapp van de misses met een foto van een acceptgiro met daaronder de tekst "hihihih".
8km te hard waar 100 is toegestaan. Echt een flut snelheid maar wel goed voor 52,- inclusief de 7,- administratiekosten.
Toevallig had ik daarvoor net gezegd dat ik seizoen 6 van Dexter voor haar zou bestellen via internet. Die "hihihih" werd als snel een
Je mag het CJIB tenslotte niet lang op hun/mijn geld laten wachten
- dvh
thepiratebay.se .. maak je d'r toch nog blij 
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
En mocht die niet werken heeft GS een proxy randomiser gemaakt.dvh schreef:thepiratebay.se .. maak je d'r toch nog blij
http://fucktimkuik.org
- dvh
of www.hidemyass.com en dan url invoeren 
- Joopieboy
Wat zijn jullie ouderwets dan! Nieuwsgroepen, nergens last van en staat veel meer op en heb je binnen no time binnen.
- Martin van der Zwaard
Ze wil graag nur original teile
Iets met verzameling etc.
Iets met verzameling etc.
- Martijn M
Ja tuurlijk. Eerste boete ooit, enige keer dat Flitsmeister niet aan stond omdat me telefoon leeg. Dus ik heb nu een auto oplader voor de telefoon aangeschaft.Knot schreef:Die 41 euro zijn nog wel te overzien toch?
- Riceaux
Dit jaar alweer 4 boete's binnen. 1 voor 5 km/u te hard na correctie op de snelweg: 35 euro oid. En 3 parkeerbonnen a 57,60 per stuk. Hoef ze gelukkig niet zelf te betalen aangezien een vriend van me in mijn auto rijdt. Maar blijft toch lullig.
- daNpy
Ze staan wel op jouw naam en blijven sinds dit jaar ook staan.
Hoewel het wel naaierig overkomt, is het dus slim om aan te geven dat je maat de boete's veroorzaakte.
Mocht je zelf een keer over de schreef gaan en voor de rechter komen, tellen deze dus mee.
Hoewel het wel naaierig overkomt, is het dus slim om aan te geven dat je maat de boete's veroorzaakte.
Mocht je zelf een keer over de schreef gaan en voor de rechter komen, tellen deze dus mee.
- Riceaux
Parkeerboete's zijn verstuurd door de gemeente, dus die zullen niet blijven staan toch?
Alleen die kleine snelheidsovertreding dus. Thanks voor de tip!
En ik ben op het moment niet in het bezit van een geldig rijbewijs. Dus ik kan wel aantonen bij een eventuele rechtzaak dat ik ze niet zelf heb veroorzaakt lijkt me?
Alleen die kleine snelheidsovertreding dus. Thanks voor de tip!
En ik ben op het moment niet in het bezit van een geldig rijbewijs. Dus ik kan wel aantonen bij een eventuele rechtzaak dat ik ze niet zelf heb veroorzaakt lijkt me?
-
hanske
Riceaux schreef:En ik ben op het moment niet in het bezit van een geldig rijbewijs. Dus ik kan wel aantonen bij een eventuele rechtzaak dat ik ze niet zelf heb veroorzaakt lijkt me?
Lijkt me in jou geval zeer zeker de moeite om aan te geven dat jij niet de veroorzaker was, immers je hebt een (tijdelijk)ongeldig rijbewijs!!!
- daNpy
Inderdaad, een beetje chagrijnige rechter geeft je nog een extra boete op de koop toe 
Als jij niet de bestuurder bent van dat voertuig op dat moment kun je dat dus aangeven.
Als jij niet de bestuurder bent van dat voertuig op dat moment kun je dat dus aangeven.
- GTRene
oeps...ja idd, das wel een lastige waar je wellicht ff niet aan denkt 
- Riceaux
En op welke manier moet ik dit doen? Kan op de site van het CJIB namelijk alleen maar dingen vinden over een bezwaarschrift als je het niet eens bent met de beschikking. Dat is echter niet aan de orde....hanske schreef:Riceaux schreef:En ik ben op het moment niet in het bezit van een geldig rijbewijs. Dus ik kan wel aantonen bij een eventuele rechtzaak dat ik ze niet zelf heb veroorzaakt lijkt me?
Lijkt me in jou geval zeer zeker de moeite om aan te geven dat jij niet de veroorzaker was, immers je hebt een (tijdelijk)ongeldig rijbewijs!!!
- Luco
Staat volgens mij op de achterkant van de beschikking.
- Riceaux
Op de achterkant staat alleen info over als je een bezwaarschrift in wilt dienen in het geval van dat je het niet met de boete eens bent. Staat niks over wanneer jij niet degene bent die de overtreding hebt gemaakt. En worden tegenwoordig alle overtredingen geregistreerd?
- daNpy
Jup.
Eerst was dit alleen bij overtredingen boven de 30kmh, tegenwoordig niet meer. Maar natuurlijk kan ik hier niet snel een bron van vinden bij het OM
Eerst was dit alleen bij overtredingen boven de 30kmh, tegenwoordig niet meer. Maar natuurlijk kan ik hier niet snel een bron van vinden bij het OM
- Hans
Ik geloof er niks van dat de Mulder overtredingen worden geregistreerd, dan zou er bij bekeuring op kenteken altijd een bestuurdersverklaring bij moeten zitten.
- GTRene
reken er maar op dat het gewoon achter je naam staat en dat het bekend blijft.
natuurlijk wordt een zwaardere overtreding anders aangemerkt oid, doch is het niet zo dat hij of die ander betaald en je kan er nooit meer wat over vinden...althans lijkt mij niet, staat gewoon ergens beschreven in de registers.
natuurlijk wordt een zwaardere overtreding anders aangemerkt oid, doch is het niet zo dat hij of die ander betaald en je kan er nooit meer wat over vinden...althans lijkt mij niet, staat gewoon ergens beschreven in de registers.
- Arthur
- Auto: Nr.51
En dat voor tig jaar lang...
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Dus met andere woorden, na een boete van bijvoorbeeld 10 km/h heb je een "strafblad" te pakken?
Verbaas me erover dat ze alles bij gaan houden. Weet iemand met welk doel dat is?
Verbaas me erover dat ze alles bij gaan houden. Weet iemand met welk doel dat is?