humor dit.
En mocht die niet werken heeft GS een proxy randomiser gemaakt.dvh schreef:thepiratebay.se .. maak je d'r toch nog blij
Ja tuurlijk. Eerste boete ooit, enige keer dat Flitsmeister niet aan stond omdat me telefoon leeg. Dus ik heb nu een auto oplader voor de telefoon aangeschaft.Knot schreef:Die 41 euro zijn nog wel te overzien toch?
Ik heb nog >700 open staan.
Riceaux schreef:En ik ben op het moment niet in het bezit van een geldig rijbewijs. Dus ik kan wel aantonen bij een eventuele rechtzaak dat ik ze niet zelf heb veroorzaakt lijkt me?
En op welke manier moet ik dit doen? Kan op de site van het CJIB namelijk alleen maar dingen vinden over een bezwaarschrift als je het niet eens bent met de beschikking. Dat is echter niet aan de orde....hanske schreef:Riceaux schreef:En ik ben op het moment niet in het bezit van een geldig rijbewijs. Dus ik kan wel aantonen bij een eventuele rechtzaak dat ik ze niet zelf heb veroorzaakt lijkt me?
Lijkt me in jou geval zeer zeker de moeite om aan te geven dat jij niet de veroorzaker was, immers je hebt een (tijdelijk)ongeldig rijbewijs!!!