Gaan we regelen!!!Roy RS schreef:Dat komt goed uit, ik wil jouw auto ook wel eens in real life zien, ik wil de maandelijkse lasten niet, maar anders wist ik het wel...(waarvoor ik ging sparen)tomgtr schreef:Wat een droom speeltje. Hoop hem ooit in levende lijve te zien. Echt helemaal te gek!
Ariel Atom 2 Supercharged. 205 is ook weer weg...
- tomgtr
Re: Ariel Atom 2 Supercharged.
- Roy RS
Plastidip plan is veranderd, het is een wrapje geworden op het motorkapje, 3M 1080 scotchprint, niet goedkoop, maar topspulletje.
Ik moet zeggen dat ik het wel echt een pokkewerkje vond, maar het resultaat is er niet minder om! Als ik ben vergeten wat een rotklusje dit was, zal ik de airintake ook nog doen, die is nu nog gedipt.

Ik had vandaag het eindresultaat willen posten, maar mijn neusje was klaar bij de spuiter...vond hij, ik vond van niet, dus nu moet ie opnieuw...Nu zal hij woensdag weer klaar zijn!
Ik moet zeggen dat ik het wel echt een pokkewerkje vond, maar het resultaat is er niet minder om! Als ik ben vergeten wat een rotklusje dit was, zal ik de airintake ook nog doen, die is nu nog gedipt.
Ik had vandaag het eindresultaat willen posten, maar mijn neusje was klaar bij de spuiter...vond hij, ik vond van niet, dus nu moet ie opnieuw...Nu zal hij woensdag weer klaar zijn!
- GTRene
nice bro 

-
Mooi, je schiet op! 

-
Dat heb je mooi gedaan dat wrappen.
- Roy RS
Van de week van de air intake de plastidip verwijdert (mooi he, nog niet mee buiten mijn garage geweest en al weer iets anders bedacht) en voorzien van hetzelfde wrapje als de motorkap, ik vond dat het toch stock moest ogen en fabrieksaf is het in carbon te bestellen, dus heb ik dat nu voor en achter.
Op de foto zie je tevens mijn nieuwe quick release boutjes voor de kappen.

Verder kwam vandaag eindelijk mijn neus van de spuiter terug, prachtig mooi terug mat zwart! Het stoorde me echt enorm dat het glanzend was geworden en dat je de afdruk van de stickers (vorige eigenaar) nog kon zien. Verder zijn ook de gaten (4stuks!) dicht gemaakt, waar de vorige eigenaar een camera statief ingeboord had.
Deze wilde ik gaan monteren, vergeten foto te maken in mijn enthousiasme, ik zou immers over een half uurtje gaan rijden, voor het eerst sinds 3 maanden...heb ik op het laatste moment een druppel aan mijn duim...huh het zal toch niet he....jawel hoor, radiator lek! De lekkage is zo ienimienie dat hij 3 maanden stilstaan nodig had om 1 druppel te produceren...er was vrijwel niets te zien in het raam van de radiator, beetje vochtig lamellen, that's all.
Neus weer terug achter in de bus, radiator eraf, morgen een nieuwe laten maken en volgende week vlug erop knallen, 17 maart ga ik naar de ring...wordt na al die tijd dus nog dringen met de tijd! Ipv dat dat kreng 2 maanden geleden gewoon gaat druppelen...
Als er iemand een oud brabants scheldwoordenboek had willen schrijven, had ie vanavond in mijn garage met recorder moeten zijn...
Hier is de boosdoener:

goede nieuws is dat als ik straks mijn airintake van de neus inkijk een mooie shiny nieuwe radiator zie en dat deze anders waarschijnlijk volgende week in Duitsland gestrand zou zijn, das nog minder leuk...nu kon ik erbij en was hij er in 4 minuten vanaf.
Op de foto zie je tevens mijn nieuwe quick release boutjes voor de kappen.
Verder kwam vandaag eindelijk mijn neus van de spuiter terug, prachtig mooi terug mat zwart! Het stoorde me echt enorm dat het glanzend was geworden en dat je de afdruk van de stickers (vorige eigenaar) nog kon zien. Verder zijn ook de gaten (4stuks!) dicht gemaakt, waar de vorige eigenaar een camera statief ingeboord had.
Deze wilde ik gaan monteren, vergeten foto te maken in mijn enthousiasme, ik zou immers over een half uurtje gaan rijden, voor het eerst sinds 3 maanden...heb ik op het laatste moment een druppel aan mijn duim...huh het zal toch niet he....jawel hoor, radiator lek! De lekkage is zo ienimienie dat hij 3 maanden stilstaan nodig had om 1 druppel te produceren...er was vrijwel niets te zien in het raam van de radiator, beetje vochtig lamellen, that's all.
Neus weer terug achter in de bus, radiator eraf, morgen een nieuwe laten maken en volgende week vlug erop knallen, 17 maart ga ik naar de ring...wordt na al die tijd dus nog dringen met de tijd! Ipv dat dat kreng 2 maanden geleden gewoon gaat druppelen...
Als er iemand een oud brabants scheldwoordenboek had willen schrijven, had ie vanavond in mijn garage met recorder moeten zijn...
Hier is de boosdoener:
goede nieuws is dat als ik straks mijn airintake van de neus inkijk een mooie shiny nieuwe radiator zie en dat deze anders waarschijnlijk volgende week in Duitsland gestrand zou zijn, das nog minder leuk...nu kon ik erbij en was hij er in 4 minuten vanaf.
- dvh
Leuk ding om aan te klussen !
Je kan volgens mij overal makkelijk bij.
Je kan volgens mij overal makkelijk bij.
- Martijn_bmw
ziet er top uit dat carbon 

- Roy RS
het is echt een heerlijke auto om aan te klussen inderdaad (gelukkig zelden nodig) Je kunt overal goed bij en alles is nog vers en fris, waardoor het minder tegen lijkt te zitten als bij een Viper waar alles oud en rot lijkt te zijn
Ik had echter vandaag in mijn planning om te rijden, niet om aan een nieuw klusje te beginnen...bummer
Ik had echter vandaag in mijn planning om te rijden, niet om aan een nieuw klusje te beginnen...bummer
- GTRene
das dan ff balen, doch prettig dat je overal zo mooi bij kan...eneuh mooie updates 

-
OnlineWJ
Gaaf! En idd beter nu erachter komen dan op de ring stranden. 

- Petrolhead Tom
Lekker bezig Roy!
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Zeg vent, ben je nou een poetser of een rijder?
Mooi werk wel, maar nog even en je vindt het zonde om te rijden.....
- Roy RS
Het wrappen was uit pure frustratie dat mijn neus er nog niet was en ik toch met mijn auto wilde spelen, radiator kon ik ook niets aan doen, volgende week kan het rijden beginnen...dan zal dit topic ook een stuk rustiger worden, geloof maar niet dat ik klusjes aan de looks doe als ik ook kan rijden! Wintervulling is datSpijkerhard schreef:Zeg vent, ben je nou een poetser of een rijder?
- Downforce Hans
Roy RS schreef:het is echt een heerlijke auto om aan te klussen inderdaad (gelukkig zelden nodig) Je kunt overal goed bij en alles is nog vers en fris, waardoor het minder tegen lijkt te zitten als bij een Viper waar alles oud en rot lijkt te zijn
Heb je ook een Viper naast die kit-car?
-
Poetsen na het rijden is goed voor de restwaarde Roy. 

- Roy RS
Kit car, rustig jongen!Downforce Hans schreef:Roy RS schreef:het is echt een heerlijke auto om aan te klussen inderdaad (gelukkig zelden nodig) Je kunt overal goed bij en alles is nog vers en fris, waardoor het minder tegen lijkt te zitten als bij een Viper waar alles oud en rot lijkt te zijn

Viper is verkocht
- tomgtr
Downforce Hans schreef:Roy RS schreef:het is echt een heerlijke auto om aan te klussen inderdaad (gelukkig zelden nodig) Je kunt overal goed bij en alles is nog vers en fris, waardoor het minder tegen lijkt te zitten als bij een Viper waar alles oud en rot lijkt te zijn

- InjectTheVenom
Net zoals bij iedere auto van de leeftijd als degene die je hadRoy RS schreef:waardoor het minder tegen lijkt te zitten als bij een Viper waar alles oud en rot lijkt te zijn

- ///Joost
En ik ben weer bijgelezen...Leuke updates weer. Ik hoop voor je dat het weer snel wat beter wordt.
- Roy RS
Eindelijk is de auto klaar en kan ik weer rijden zodra het weer er naar is.
Deze week de herbouwde radiator gemonteerd en opnieuw gevuld, de nieuw gespoten neus gemonteerd(nu zonder gaten en glanzende delen, maar mooi mat). Verder nog een dubbele aansteker aansluiting gemaakt zodat ik tijdens een langere trip toch een navigatie aan kan sluiten.
Alles doet het en ik heb al weer een paar testritjes gemaakt...helaas besloeg mijn nieuwe masker na 1 straat, geen idee hoe dat kan, anderen hebben er geen last van. Wellicht rijden die niet met -3...was wel weer redelijk fris, viel me wel op hoeveel grip de R888's hebben tov de wegbanden, zelfs met deze temperaturen.
voor:

nu:

Deze week de herbouwde radiator gemonteerd en opnieuw gevuld, de nieuw gespoten neus gemonteerd(nu zonder gaten en glanzende delen, maar mooi mat). Verder nog een dubbele aansteker aansluiting gemaakt zodat ik tijdens een langere trip toch een navigatie aan kan sluiten.
Alles doet het en ik heb al weer een paar testritjes gemaakt...helaas besloeg mijn nieuwe masker na 1 straat, geen idee hoe dat kan, anderen hebben er geen last van. Wellicht rijden die niet met -3...was wel weer redelijk fris, viel me wel op hoeveel grip de R888's hebben tov de wegbanden, zelfs met deze temperaturen.
voor:
nu:
Laatst gewijzigd door Roy RS op 22 mar 2013, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peric
Re: Ariel Atom 2 Supercharged.nieuwe look is klaar, nu rijde
Gaaf zo in het unizwart.
Lampjes staan ook goed!

Lampjes staan ook goed!

- dvh
Gaaf Roy.
Echt een stoer ding geworden !
Echt een stoer ding geworden !
- GTRene
100x beter zo, nu echt stoer en mooie koplampen/knipperlichten combi, da hest doe goet dahn jong.