Ik hou erg van marine achtige horloges, mede omdat ik ook in de scheepvaart werk.

Die zit hier in de buurt. Ze doen iets met scheepsmotoren. De eigenaar had/heeft een gele Lamborghini Gallardo.Downforce Hans schreef:Een kennis van mij heeft een bedrijf in de scheepvaart wat ook technomarine heet.............mischien zit hij nu ineens in de klokken
Dat klopt, we zijn samen met onze auto`s naar Goodwood toe gereden/gevlogen........Joy schreef:Die zit hier in de buurt. Ze doen iets met scheepsmotoren. De eigenaar had/heeft een gele Lamborghini Gallardo.Downforce Hans schreef:Een kennis van mij heeft een bedrijf in de scheepvaart wat ook technomarine heet.............mischien zit hij nu ineens in de klokken
Downforce Hans schreef:Ik vind het een lelijk ding........................sorry......
Dat is de sweetspot! En als je dat op het juiste moment ziet, zit je goed. Zo herken ik "audio klassiekers", heb er nog weinig geld op verloren!Robin schreef:De leek wil 'n fake. De wannabe 'kenner' wil 'm niet. De liefhebber ziet wel de pareltjes van het merk
Nou, ik weet niet of ze zich nog associeren met Bentley, maar dat vind ik heeeeele slechte marketing. Net als JLC met Aston Martin. Ik snap dat niet. Zag zo'n Breitling Bentley bij wwwatches, best mooi, maar daar ga ik toch niet mee rondlopen? Geeft me de associatie van een van die "medewerker van de maand" rolexen waar domino's pizza op staat.Robin schreef:Verder zijn ze qua marketing gewoon heel goed bezig.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Mark, Semrush [Bot] en 2 gasten