Nouja als hesalite kan meebuigen tov mineraal/saffier glas dan zal de kans dat het uberhaupt kan versplinteren niet aanwezig zijn. Dus tot zoverre onderschrijft het bij jou bekende verhaal het bij mij bekende verhaal///Joost schreef:
Ik dacht dat het was omdat hesalite niet versplintert, maar slechts barst. Saffierglas versplintert in een miljoen stukjes op het moment dat het breekt.
Horloge / Horloges topic
- RVV
Re: Horloge / Horloges topic
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Booooh schreef:Friese staander om je pols, veel dikker dan dat wordt het niet...
Ben
- ///Joost
Absoluut, ik probeerde je ook niet te verbeteren. Het was meer een aanvulling.RVV schreef:Nouja als hesalite kan meebuigen tov mineraal/saffier glas dan zal de kans dat het uberhaupt kan versplinteren niet aanwezig zijn. Dus tot zoverre onderschrijft het bij jou bekende verhaal het bij mij bekende verhaal///Joost schreef:
Ik dacht dat het was omdat hesalite niet versplintert, maar slechts barst. Saffierglas versplintert in een miljoen stukjes op het moment dat het breekt.
- RVV
Ah zo vatte ik het ook niet op hoor 
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Jij rijdt met de ramen en deuren open door de wasstraat mag ik aannemen...?Downforce Hans schreef:De klok is waterdicht dus wanneer je thuis komt gooi je de klok in een sopje en weg is het zweet.
De klok is vaak van de eerste eigenaar dus die doos ziet er nog als nieuw uit, dat probleem is dus ook opgelost,en je kan gelijk een wat duurder model kopen.
Je eerste auto is ook vaak geen nieuwe en 1x door de wasstraat en het zweet is daar ook van af.
-
OnlineBram
Hans wel, is een echte baas 
- tomgtr
Macboy schreef:Godverdomme nog even en DF begint nog een leuk forum te worden ook
Ja, ben alleen beetje benieuwd wat echt het beste horloge is. Maar Rebel is er niet dus we zullen het nooit weten.....
- Downforce Hans
Met de deuren open in een wasstraat...........tuurlijk, zou je dan bij de eerste rollers al niet klem komen te zitten.Youp schreef:Jij rijdt met de ramen en deuren open door de wasstraat mag ik aannemen...?Downforce Hans schreef:De klok is waterdicht dus wanneer je thuis komt gooi je de klok in een sopje en weg is het zweet.
De klok is vaak van de eerste eigenaar dus die doos ziet er nog als nieuw uit, dat probleem is dus ook opgelost,en je kan gelijk een wat duurder model kopen.
Je eerste auto is ook vaak geen nieuwe en 1x door de wasstraat en het zweet is daar ook van af.
- Downforce Hans
Hij heeft wel eens een Duitse staander aan zijn been...........wat is beter?Booooh schreef:Friese staander om je pols, veel dikker dan dat wordt het niet...
Ben
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Achteruit inrijden, gegarandeerd succes.Downforce Hans schreef:Met de deuren open in een wasstraat...........tuurlijk, zou je dan bij de eerste rollers al niet klem komen te zitten.Youp schreef:Jij rijdt met de ramen en deuren open door de wasstraat mag ik aannemen...?Downforce Hans schreef:De klok is waterdicht dus wanneer je thuis komt gooi je de klok in een sopje en weg is het zweet.
Je eerste auto is ook vaak geen nieuwe en 1x door de wasstraat en het zweet is daar ook van af.![]()
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
'Tweedehands' of hoe men 't ook noemt, vaak met Macboy eens, maar nu niet.
Die PO is super en voor 2300---2000 een meer dan prima idee(investering wil ik 't net niet noemen, maar echt 'n buil vallen doe je niet)
Die PO is super en voor 2300---2000 een meer dan prima idee(investering wil ik 't net niet noemen, maar echt 'n buil vallen doe je niet)
- Dimer
Laatst weer een aantal plaatjes geschoten van horloges 

en een van een tijdje geleden, maar blijft mooi

en een van een tijdje geleden, maar blijft mooi
- RVV
Die 3e, mooi ding zeg.
-
OnlineBram
Omega De Ville, zeker mooi

-
OnlineRoy RS
mooie platen en mooie klokjes! De Ville is niet mijn kopje thee, die andere lust ik wel een hele kan thee van!
-
Tom
Mooie foto's!
- RobS
De PO is verkocht, iemand van hier? 
- ///Joost
Ik vind die deVille dus echt wel een mooie klok. Zowel die witte als die blauwe...Super chique en dressy.
Tsja, het was ook best een leuke prijs. Zoals Robin al zei kon je je daar geen buil aan vallen.RobS schreef:De PO is verkocht, iemand van hier?
-
OnlineBram
Ik heb nog niks gekocht, hang lekker de Macboy uit 
- Macboy
Welke is dit ? Wat een vet ding zeg 

-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Dit is een 9300 coaxial Speedmaster 44mm nieuw model(2010/11?).Macboy schreef:Welke is dit ? Wat een vet ding zeg
Ik zat achter zo een aan met stalen band, prachtig eigen caliber etc, maar ik vind 'm iets te saai voor 'n 'sporthorloge'. Ergo pas 'n jaar of 5 dat ik de Speedmaster Moon als model heb weten te waarderen, net als de Daytona, beide vond ik echt helemaal niks qua looks.
En nu heb ik nog m'n twijfels vooral de lunette bij beide met die nummering en tachymetre in zwart (SM) of staal (Daytona) , vind ik niet zo mooi.....het zijn beide iconen, totaal, maar geven mij toch niet het wow effect wat ik bij 'n PO/Sub/Explorer/RO/Flieger/Panerai qua looks wel vaak heb....heb er één gehad , 'n SM Coaxiaal tricompax saffier , de voorloper van deze, ergens 3/4 jaar geleden, gauw weer weggedaan....
- Downforce Hans
Ik ben er niet van onder de indruk moet ik zeggen.....................
- dvh
Me nether.
Behoorlijk druk ook.
Behoorlijk druk ook.
- Tristan
Tristan schreef:
Tot 200m/20 atm., niet dat ik het nodig heb.
- Bijlagen
-
- foto-2.JPG (591.21 KiB) 2130 keer bekeken
- ///Joost
Niet geheel mijn stijl, maar ik vind het bronze wel mooi. Dat zie je best wel veel de laatste tijd.
Wat zit er eigenlijk voor uurwerk in zo'n TM? Auto of quartz?
Veel plezier met je aankoop!
Wat zit er eigenlijk voor uurwerk in zo'n TM? Auto of quartz?
Veel plezier met je aankoop!