Play nice DVH!!dvh schreef: Ben alleen wel klaar met de vossen nu!
Mooie plaat KW.
Play nice DVH!!dvh schreef: Ben alleen wel klaar met de vossen nu!
Prachtig. Scherp + vage achtergrond. Kleuren, blik van vos, compositie van laag en met bosjes aan zijkanten. Echt prachtig.KW schreef:Vooruit, nog eentje om het af te leren
HahaMacboy schreef:KW zit iemand anders met je camera te spelen of heb ik een topic gemist ? Niet lullig bedoeld hoor maar sceptisch als ik ben vraag ik me serieus af hoe je zulke verschillende fotos weet te maken van amper talent naar bijna subliem.
Grote complimenten als jij het gewoon zelf bent![]()
Of was er toch iets met je camera wat niet goed was ingesteld of heb je wat anders gedaan ? Man man wat een verschillen !
De auto rijdt idd. tegengesteld door het scheivlak, vandaar de aparte lijn.Dennis Cavallino schreef: Die auto gaat daar echt loeisnel, maar het lijkt wel alsof 'ie een hele verkeerde lijn rijdt, wat niet zo zal zijn.
Heej Allen. Eindelijk antwoord op jouw vraag:allen schreef: Na deze drie foto's van KW gezien te hebben, rest me nog één vraag:
Macboy, heb je inmiddels een camera gekocht?
Ilija = the big bad wolf (lees: fox).Macboy schreef:KW zit iemand anders met je camera te spelen of heb ik een topic gemist ? Niet lullig bedoeld hoor maar sceptisch als ik ben vraag ik me serieus af hoe je zulke verschillende fotos weet te maken van amper talent naar bijna subliem.
[...]
Dit was niet het scheivlak, maar 'Bos in'Alexsti schreef:De auto rijdt idd. tegengesteld door het scheivlak, vandaar de aparte lijn.Dennis Cavallino schreef: Die auto gaat daar echt loeisnel, maar het lijkt wel alsof 'ie een hele verkeerde lijn rijdt, wat niet zo zal zijn.
Dit was tijdens de rally afgelopen weekend op Zandvoort , waar de rallyauto's hele aparte parcoursen reden....dus ook stukken tegengesteld op de baan.![]()
Alex,
En toch is dat tot nu toe de beste foto die je hier geplaatst hebt, ziet er goed uitKW schreef: De laatste die ik postte vind ik zelf niet de grootste wow-factor hebben, maar vond hem te mooi om niet te posten
LanciJAAAAAH!!! Mooi! Boucles de Spa??MartijnS schreef: Inmiddels alweer 2 rally's achter de rug sinds het seizoen weer begonnen is.
![]()
Gebruikers op dit forum: Andry, Bing [Bot], Bob Gervais, Bombadil, Darudevampire, Enzo, frankie, Thomas H, Will F. en 8 gasten