bahrain wegversperrings protest

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

bahrain wegversperrings protest

Bericht door smiley » 25 feb 2013, 22:06

Let op: schokkend!!!

Deze bestuurder was de protesten door wegen af te zetten met brandende banden zat.

Ahmed

Re: bahrain wegversperrings protest

Bericht door Ahmed » 25 feb 2013, 22:08

Auw...

De klap misschien overleven, maar een dwarslaesie overhouden aan de manier waarop je vrienden je optillen..... :bag:

Fabian

Bericht door Fabian » 25 feb 2013, 22:16

Ahmed schreef:Auw...

De klap misschien overleven, maar een dwarslaesie overhouden aan de manier waarop je vrienden je optillen..... :bag:
Inderdaad.........

JP

Bericht door JP » 25 feb 2013, 22:22

Broken head(light) ?

MartijnS

Bericht door MartijnS » 25 feb 2013, 23:51

Heb ook andere filmpjes gezien vandaag op Liveleak, waar die groepen dan de auto's die ervoor staan gaan bekogelen met molotov-cocktails, dus in het doorrijden an sich zit wel wat logica.

Stond bij eentje ook bij dat waarschijnlijk geen van beiden verdere actie zal ondernemen, omdat zowel de bestuurder die doorrijdt als de gast die aangereden wordt omdat die dan zwaar gestraft wordt voor het opwerpen van die blokkade.

allen

Bericht door allen » 26 feb 2013, 00:02

Dat volk is echt te dom voor woorden. :coffee:

Luco

Bericht door Luco » 26 feb 2013, 08:42

Daarom heb ik nou een suv, geen krasje te zien na zon actie :blink:

Roy RS

Bericht door Roy RS » 26 feb 2013, 09:06

doe dan ook niet zo dom...and get a job...pfff vermoeiend altijd dergelijke filmpjes...dat is geen dood door schuld, maar dood door dommigheid...

franktastic

Bericht door franktastic » 26 feb 2013, 10:54

Roy RS schreef: dat is dood door eigen schuld

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 26 feb 2013, 11:03

franktastic schreef:
Roy RS schreef: dat is dood door eigen schuld

Ik denk al ben ik nou de enige?

Tja , een hoop ellende daaro, maar als je al je hoofd gaat bedekken/vermommen ben je al 'verdacht' bezig(ook tov die regering die niet netjes is natuurlijk heb ik 't idee), maar waarom moet je daar als normale automobilist dan 'last' van hebben? Ga betogen voor 't parlement ofzo...

RVV

Bericht door RVV » 26 feb 2013, 12:11

Uhm.. Je gaat toch niet met je volle verstand volgas op mensen inrijden? Zoja poging tot moord lijkt me.

Peric

Bericht door Peric » 26 feb 2013, 12:14

En een molotov-cocktail op iemands auto gooien is dat niet??

Luco

Bericht door Luco » 26 feb 2013, 12:35

Peric schreef:En een molotov-cocktail op iemands auto gooien is dat niet??

Nee, dat heet protesteren :tooth:
Ik had nog ff net iets naar rechts gestuurd, als je hem vol raakt is de kans op succes veel groter :crazy:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 26 feb 2013, 12:41

Iemand riep molotov?

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 26 feb 2013, 12:47

WTF de fuck heeft dat met protesten te maken? Ik hoop echt dat dat soort figuren per ongeluk zo'n molotov in een hand laten knallen, achterlijke idioten. :duh:

Op deze manier is het filmpje uit de openingspost een heel stuk beter te begrijpen.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 feb 2013, 12:49

dan mag je blij zijn dat je niet in je Atom of 340R rijd :shock:

allen

Bericht door allen » 26 feb 2013, 12:49

Net een stelletje voetbalhooligans. Opruimen die handel. Heb je niets aan... :coffee:

RVV

Bericht door RVV » 26 feb 2013, 13:43

Als eerste zie ik dat niet in het eerste filmpje gebeuren. Vooropgesteld dat het wel gebeurd is (in andere situaties) het natuurlijk net zo goed een moordaanslag.

Maar jij gaat morgen toch ook niet een paar idioten proberen dood te rijden omdat gisteren je buurvrouw gisteren compleet in elkaar is geslagen tijdens een overval?

Als ik dit zo zie zijn er een paar mensen die niet willen dat er auto's langsrijden. Een blokkade opwerpen met banden. Ja dat is klote en mega irritant, maar je kunt ook omkeren en in je sop gaarkoken ipv een paar dooien op je geweten. Maar het zal wel in de aard van het "oosterse" beestje zitten dat dit gedrag vrij normaal is in die zandbanklanden.

JoostSchouten

Bericht door JoostSchouten » 26 feb 2013, 13:48

Op het moment dat dit je te wachten staat zul je toch eerder de neiging hebben op het gas te gaan dan rustig om te draaien.

Luco

Bericht door Luco » 26 feb 2013, 14:29

Nee Rico stopt en vraagt of ze netjes de banden weg willen halen, want keren is daar bijna niet mogelijk.
2 minuten later hebben ze hem helaas afgeslacht (ze lopen voor de lol met maskers enzo) die hebben niks te verbergen joh, zijn hele vriendelijke mensen die gewoon een praatje willen maken :tooth:

Gewoon volgas erop, hoe meer slachtoffers hoe beter.
En een Punt 50 op het dak voor diegene die nog bewegen.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 26 feb 2013, 14:38

Lekker primitief hoor, alvast een voorschot nemen op iets wat misschien komen gaat :hammer:

Dan had ik toen ik in 2004 vier maanden rondjes reed in Irak net zo goed iedere theedoek op straat omver kunnen (laten) knallen, heb me daar vaak genoeg aardig bedreigd gevoeld.

RVV

Bericht door RVV » 26 feb 2013, 14:40

Luco@veilig@PC@home.nl (BAF slaat nog eens een hondevlo morsdood die over de keukentafel springt, dromend van .50 munitie) :D

Bizar eigenlijk, als we zien dat een Swift op 30 april 9 mensen het licht uit de ogen rijd zijn we allemaal ontzet, maar gebeurd zoiets in zandbakistan dan moet er bloed vloeien. Gevoelsmatig zeg ik dat wij net zulke barbaren zijn als het er op aan komt. Maar dat heeft de geschiedenis ook wel bewezen natuurlijk.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 26 feb 2013, 14:44

Wat verwachten jullie dan dat ze van plan zijn met die blokkades?

Auto's netjes laten stoppen, met hun gemaskerde hoofd netjes op het raam kloppen en een pamflet overhandigen waarom ze boos zijn?
De bandjes weer weghalen, de autobestuurder nog een fijne dag wensen en hem laten gaan?

Misschien ben ik wel heel naïef hoor, maar als je zoiets in real life eens hebt gezien dan zou ik de volgende keer bij zo'n blokkade ook gas bij geven. Uiteraard hoop je dan niemand te raken, maar in dit geval het er dus iemand domme pech.

Luco

Bericht door Luco » 26 feb 2013, 14:47

Richardt. schreef:Wat verwachten jullie dan dat ze van plan zijn met die blokkades?

Auto's netjes laten stoppen, met hun gemaskerde hoofd netjes op het raam kloppen en een pamflet overhandigen waarom ze boos zijn?
De bandjes weer weghalen, de autobestuurder nog een fijne dag wensen en hem laten gaan?

Misschien ben ik wel heel naïef hoor, maar als je zoiets in real life eens hebt gezien dan zou ik de volgende keer bij zo'n blokkade ook gas bij geven. Uiteraard hoop je dan niemand te raken, maar in dit geval het er dus iemand domme pech.

+1000
Risico is veel te groot als je stopt.

@Bram, dat was toch je werk, maar jullie stopten natuurlijk ook bij elke blokkade of opstand om even te vragen wat er aan de hand was :goodnight:

Peric

Bericht door Peric » 26 feb 2013, 14:48

RVV schreef:

Als eerste zie ik dat niet in het eerste filmpje gebeuren. Vooropgesteld dat het wel gebeurd is (in andere situaties) het natuurlijk net zo goed een moordaanslag.

Maar jij gaat morgen toch ook niet een paar idioten proberen dood te rijden omdat gisteren je buurvrouw gisteren compleet in elkaar is geslagen tijdens een overval?

Als ik dit zo zie zijn er een paar mensen die niet willen dat er auto's langsrijden. Een blokkade opwerpen met banden. Ja dat is klote en mega irritant, maar je kunt ook omkeren en in je sop gaarkoken ipv een paar dooien op je geweten. Maar het zal wel in de aard van het "oosterse" beestje zitten dat dit gedrag vrij normaal is in die zandbanklanden.
Was ook niet in het filmpje zichtbaar, maar Martijn schreef dat in een post.
Maar zo te zien is er al langer iets aan de hand daar. Neem aan dat er al doden zijn gevallen dmv. de molotov-cocktails. En ik ga er ook vanuit dat die meneer die door de 'afzetting' heenrijdt al meerdere keren dit soort situaties mee heeft gemaakt.
Ik weet niet wat er aan de hand is in Bahrain, maar waar 2 vechten hebben 2 schuld.

Plaats reactie