bahrain wegversperrings protest
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
bahrain wegversperrings protest
Let op: schokkend!!!
Deze bestuurder was de protesten door wegen af te zetten met brandende banden zat.
Deze bestuurder was de protesten door wegen af te zetten met brandende banden zat.
- Ahmed
Re: bahrain wegversperrings protest
Auw...
De klap misschien overleven, maar een dwarslaesie overhouden aan de manier waarop je vrienden je optillen.....
De klap misschien overleven, maar een dwarslaesie overhouden aan de manier waarop je vrienden je optillen.....

- Fabian
Inderdaad.........Ahmed schreef:Auw...
- JP
Broken head(light) ?
-
Heb ook andere filmpjes gezien vandaag op Liveleak, waar die groepen dan de auto's die ervoor staan gaan bekogelen met molotov-cocktails, dus in het doorrijden an sich zit wel wat logica.
Stond bij eentje ook bij dat waarschijnlijk geen van beiden verdere actie zal ondernemen, omdat zowel de bestuurder die doorrijdt als de gast die aangereden wordt omdat die dan zwaar gestraft wordt voor het opwerpen van die blokkade.
Stond bij eentje ook bij dat waarschijnlijk geen van beiden verdere actie zal ondernemen, omdat zowel de bestuurder die doorrijdt als de gast die aangereden wordt omdat die dan zwaar gestraft wordt voor het opwerpen van die blokkade.
-
Dat volk is echt te dom voor woorden. 

-
OnlineLuco
Daarom heb ik nou een suv, geen krasje te zien na zon actie 

- Roy RS
doe dan ook niet zo dom...and get a job...pfff vermoeiend altijd dergelijke filmpjes...dat is geen dood door schuld, maar dood door dommigheid...
-
Roy RS schreef: dat is dood door eigen schuld
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
franktastic schreef:Roy RS schreef: dat is dood door eigen schuld
Ik denk al ben ik nou de enige?
Tja , een hoop ellende daaro, maar als je al je hoofd gaat bedekken/vermommen ben je al 'verdacht' bezig(ook tov die regering die niet netjes is natuurlijk heb ik 't idee), maar waarom moet je daar als normale automobilist dan 'last' van hebben? Ga betogen voor 't parlement ofzo...
- RVV
Uhm.. Je gaat toch niet met je volle verstand volgas op mensen inrijden? Zoja poging tot moord lijkt me.
- Peric
En een molotov-cocktail op iemands auto gooien is dat niet??
-
OnlineLuco
Peric schreef:En een molotov-cocktail op iemands auto gooien is dat niet??
Nee, dat heet protesteren

Ik had nog ff net iets naar rechts gestuurd, als je hem vol raakt is de kans op succes veel groter

- Ahmed
Iemand riep molotov?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
WTF de fuck heeft dat met protesten te maken? Ik hoop echt dat dat soort figuren per ongeluk zo'n molotov in een hand laten knallen, achterlijke idioten.
Op deze manier is het filmpje uit de openingspost een heel stuk beter te begrijpen.

Op deze manier is het filmpje uit de openingspost een heel stuk beter te begrijpen.
- GTRene
dan mag je blij zijn dat je niet in je Atom of 340R rijd 

-
Net een stelletje voetbalhooligans. Opruimen die handel. Heb je niets aan... 

- RVV
Peric schreef:En een molotov-cocktail op iemands auto gooien is dat niet??
Als eerste zie ik dat niet in het eerste filmpje gebeuren. Vooropgesteld dat het wel gebeurd is (in andere situaties) het natuurlijk net zo goed een moordaanslag.
Maar jij gaat morgen toch ook niet een paar idioten proberen dood te rijden omdat gisteren je buurvrouw gisteren compleet in elkaar is geslagen tijdens een overval?
Als ik dit zo zie zijn er een paar mensen die niet willen dat er auto's langsrijden. Een blokkade opwerpen met banden. Ja dat is klote en mega irritant, maar je kunt ook omkeren en in je sop gaarkoken ipv een paar dooien op je geweten. Maar het zal wel in de aard van het "oosterse" beestje zitten dat dit gedrag vrij normaal is in die zandbanklanden.
- JoostSchouten
Op het moment dat dit je te wachten staat zul je toch eerder de neiging hebben op het gas te gaan dan rustig om te draaien.
-
OnlineLuco
Nee Rico stopt en vraagt of ze netjes de banden weg willen halen, want keren is daar bijna niet mogelijk.
2 minuten later hebben ze hem helaas afgeslacht (ze lopen voor de lol met maskers enzo) die hebben niks te verbergen joh, zijn hele vriendelijke mensen die gewoon een praatje willen maken
Gewoon volgas erop, hoe meer slachtoffers hoe beter.
En een Punt 50 op het dak voor diegene die nog bewegen.
2 minuten later hebben ze hem helaas afgeslacht (ze lopen voor de lol met maskers enzo) die hebben niks te verbergen joh, zijn hele vriendelijke mensen die gewoon een praatje willen maken

Gewoon volgas erop, hoe meer slachtoffers hoe beter.
En een Punt 50 op het dak voor diegene die nog bewegen.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Lekker primitief hoor, alvast een voorschot nemen op iets wat misschien komen gaat
Dan had ik toen ik in 2004 vier maanden rondjes reed in Irak net zo goed iedere theedoek op straat omver kunnen (laten) knallen, heb me daar vaak genoeg aardig bedreigd gevoeld.

Dan had ik toen ik in 2004 vier maanden rondjes reed in Irak net zo goed iedere theedoek op straat omver kunnen (laten) knallen, heb me daar vaak genoeg aardig bedreigd gevoeld.
- RVV
Luco@veilig@PC@home.nl (BAF slaat nog eens een hondevlo morsdood die over de keukentafel springt, dromend van .50 munitie)
Bizar eigenlijk, als we zien dat een Swift op 30 april 9 mensen het licht uit de ogen rijd zijn we allemaal ontzet, maar gebeurd zoiets in zandbakistan dan moet er bloed vloeien. Gevoelsmatig zeg ik dat wij net zulke barbaren zijn als het er op aan komt. Maar dat heeft de geschiedenis ook wel bewezen natuurlijk.

Bizar eigenlijk, als we zien dat een Swift op 30 april 9 mensen het licht uit de ogen rijd zijn we allemaal ontzet, maar gebeurd zoiets in zandbakistan dan moet er bloed vloeien. Gevoelsmatig zeg ik dat wij net zulke barbaren zijn als het er op aan komt. Maar dat heeft de geschiedenis ook wel bewezen natuurlijk.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Wat verwachten jullie dan dat ze van plan zijn met die blokkades?
Auto's netjes laten stoppen, met hun gemaskerde hoofd netjes op het raam kloppen en een pamflet overhandigen waarom ze boos zijn?
De bandjes weer weghalen, de autobestuurder nog een fijne dag wensen en hem laten gaan?
Misschien ben ik wel heel naïef hoor, maar als je zoiets in real life eens hebt gezien dan zou ik de volgende keer bij zo'n blokkade ook gas bij geven. Uiteraard hoop je dan niemand te raken, maar in dit geval het er dus iemand domme pech.
Auto's netjes laten stoppen, met hun gemaskerde hoofd netjes op het raam kloppen en een pamflet overhandigen waarom ze boos zijn?
De bandjes weer weghalen, de autobestuurder nog een fijne dag wensen en hem laten gaan?
Misschien ben ik wel heel naïef hoor, maar als je zoiets in real life eens hebt gezien dan zou ik de volgende keer bij zo'n blokkade ook gas bij geven. Uiteraard hoop je dan niemand te raken, maar in dit geval het er dus iemand domme pech.
-
OnlineLuco
Richardt. schreef:Wat verwachten jullie dan dat ze van plan zijn met die blokkades?
+1000
Risico is veel te groot als je stopt.
@Bram, dat was toch je werk, maar jullie stopten natuurlijk ook bij elke blokkade of opstand om even te vragen wat er aan de hand was

- Peric
Was ook niet in het filmpje zichtbaar, maar Martijn schreef dat in een post.RVV schreef:Peric schreef:En een molotov-cocktail op iemands auto gooien is dat niet??
Als eerste zie ik dat niet in het eerste filmpje gebeuren. Vooropgesteld dat het wel gebeurd is (in andere situaties) het natuurlijk net zo goed een moordaanslag.
Maar jij gaat morgen toch ook niet een paar idioten proberen dood te rijden omdat gisteren je buurvrouw gisteren compleet in elkaar is geslagen tijdens een overval?
Als ik dit zo zie zijn er een paar mensen die niet willen dat er auto's langsrijden. Een blokkade opwerpen met banden. Ja dat is klote en mega irritant, maar je kunt ook omkeren en in je sop gaarkoken ipv een paar dooien op je geweten. Maar het zal wel in de aard van het "oosterse" beestje zitten dat dit gedrag vrij normaal is in die zandbanklanden.
Maar zo te zien is er al langer iets aan de hand daar. Neem aan dat er al doden zijn gevallen dmv. de molotov-cocktails. En ik ga er ook vanuit dat die meneer die door de 'afzetting' heenrijdt al meerdere keren dit soort situaties mee heeft gemaakt.
Ik weet niet wat er aan de hand is in Bahrain, maar waar 2 vechten hebben 2 schuld.