eventueel kun je ook een deepish stuur gelijkende aan bestellen ooit.
zeg maar iets in die geest waar het hart dieper ligt en zo het stuur meer naar je toe komt.
Er zit toch ook een jappenblok inRoy RS schreef:Ja een diep stuur was mijn eerste idee, maar dit was goedkoper en de originele look blijft beter behouden, zon diep stuur had ik in mijn evo en doet voor mij toch wat japstyle aan
Dat komt goed uit, ik wil jouw auto ook wel eens in real life zien, ik wil de maandelijkse lasten niet, maar anders wist ik het wel...(waarvoor ik ging sparen)tomgtr schreef:Wat een droom speeltje. Hoop hem ooit in levende lijve te zien. Echt helemaal te gek!
Riep de man die caravanlampen wel best vond, tot heel DF over hem heen vielRoy RS schreef:wordt mooi denk ik
WJ schreef:Ziet er goed uit, erg netjes!
Is het misschien een idee om dat metalen plaatje achter het nummberbord en die twee lampjes etc misschien zwart te maken?
De afwerking word er inderdaad mooier op, ietsje minder kitcar imago.GTRene schreef:lijkt wel of het zo iets minder 'lomp' wordt idd.
InjectTheVenom schreef:Weer of geen weer om te rijden ,gewoon lekker zelf doen en volgende keer zoals je zelf al aan geeft een polijstmachine kopen die het werk voor jouw gevoel beter doet, nu heb je tenminste eer van je harde werk![]()
Zo heb ik de Remus die bij aankoop onder de mijne zat ook eigenhandig opgeknapt met goed gevolg, wil hem voor het hele mooie misschien nog een keer polijsten. Is schuren vooraf dan echt nodig of kan het ook gedaan worden met een goed middeltje en de juiste machine/pad combinatie?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Cazzo46, De fiscalist, mark123, TomTomm, Will F. en 9 gasten