Ja, daar lees ik vaker over op het Subaru forum......Petrolhead Tom schreef:Degelijk spul joh! Die Japanners.Downforce Hans schreef:Dat motortje zit goed in elkaar gezien het aantal km en pk`s.........
Gave auto`s, kan niet anders zeggen

Ja, daar lees ik vaker over op het Subaru forum......Petrolhead Tom schreef:Degelijk spul joh! Die Japanners.Downforce Hans schreef:Dat motortje zit goed in elkaar gezien het aantal km en pk`s.........
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 68#p925368Petrolhead Tom schreef:Degelijk spul joh! Die Japanners.Downforce Hans schreef:Dat motortje zit goed in elkaar gezien het aantal km en pk`s.........
Niks mis met JapannersPetrolhead Tom schreef:Degelijk spul joh! Die Japanners.Downforce Hans schreef:Dat motortje zit goed in elkaar gezien het aantal km en pk`s.........
Foto gevonden van die reportage!Joy schreef:Welkom, heerlijke auto. Ik herken 'm volgens mij uit de Autovisie Tuning Special? Daar stond je vader met de NSX in een reportage over tuned auto's. Zonder stuurbekrachtiging herinner ik me. :
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten