Horloge / Horloges topic
-
- Auto: M3P, 130i
Re: Horloge / Horloges topic
Robin,
Kun je de GW-A1000RAF leveren?
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Toevoeging 1AER ? Moet ik morgen even bellen voor je?indobesar schreef:Robin,
-
Klopt. RAF special van de A1000. Hoor het graag.Robin schreef:Toevoeging 1AER ? Moet ik morgen even bellen voor je?indobesar schreef:Robin,
- tomgtr
Mis ik iets of is de master compressor lijn weg van de JLC site???
- Robin
Ze gaan allemaal over op ATMOS(woordgrapje en doordenkertje)tomgtr schreef:Mis ik iets of is de master compressor lijn weg van de JLC site???

@indo, ik krijg straks 'n foontje wel of niet leverbaar, ik houd je op de hoogte.
- Robin
De beterffende G Shock is DISCONTINUED bij de importeur, dus niet meer leverbaar...
-
Jammer. Bedankt voor het uitzoeken Robin!Robin schreef:De beterffende G Shock is DISCONTINUED bij de importeur, dus niet meer leverbaar...

- Robertdj
In mijn zoektocht naar een leuke betaalbare mechanische klok voor erbij (die overigens geëindigd is op een Seiko 5 snk805k2) kwam ik ook het merk Vostok tegen, uit de voormalige Soviet-Unie. Mechanisch, extreem goedkoop (+- 40$), robuust, en met geschiedenis (of geschiedenis in dit geval positief is laat ik in het midden).
Lijkt me wel een geinige optie voor de liefhebber met een kleine beurs.
Vostok heeft eigenlijk 2 hoofdmodellen, de Amphibia en de Komandirskie
waar dan weer tig variaties op zijn.
Linkje met wat Amphibia's

Komandirskie's

Lijkt me wel een geinige optie voor de liefhebber met een kleine beurs.
Vostok heeft eigenlijk 2 hoofdmodellen, de Amphibia en de Komandirskie

Linkje met wat Amphibia's
Komandirskie's
- HansD
Kijk dat vind ik dan weer leuk, zo'n pretentieloze Russische klok. Waar koop je dat spul?
- tomgtr
En die zijn er nog niet. Eindelijk goede reden om zo'n ding te kopen, hebben ze ze niet. Heb ik weer.Robin schreef:Ze gaan allemaal over op ATMOS(woordgrapje en doordenkertje)tomgtr schreef:Mis ik iets of is de master compressor lijn weg van de JLC site???![]()
@indo, ik krijg straks 'n foontje wel of niet leverbaar, ik houd je op de hoogte.
- Downforce Hans
Pechvogel.................... 

- Robin
Geinig...ik zou ding dingen wel willen verkopen(if possible?) , als ze uitkomen, lijkt me wel leuk eigenlijk:
http://www.nu.nl/gadgets/3198499/smart- ... -echt.html
http://www.nu.nl/gadgets/3198499/smart- ... -echt.html
- Dimer
Stoer ding die RAF. Waren er maar een handje vol beschikbaar voor de Nederlandse markt helaas...indobesar schreef:Jammer. Bedankt voor het uitzoeken Robin!Robin schreef:De beterffende G Shock is DISCONTINUED bij de importeur, dus niet meer leverbaar...
- Robertdj
Ebay heeft uiteraard het grootste en goedkoopste aanbod, maar ik ben nog op zoek naar een betrouwbare OostblokkerHansD schreef:Kijk dat vind ik dan weer leuk, zo'n pretentieloze Russische klok. Waar koop je dat spul?

Zelf ga ik er sowieso één halen, maar eerst nog even flink speuren welk type en hoe oud/nieuw.
- Robin
Zo uit mijn hoofd ken ik alleen Poljot(kan ook duur zijn) en Chaika uit Rusland.
Prijs/kwaliteit van hierboven kan goed zijn omdat 't niks kost(denk ik):)
Voor de rest heb ik hier nogal wat Russen gezien en eerlijk gezegd is 9/10 rotzooi en slecht inmekaar gezet, maar dan wel voor weinig centen...
Kortom is 't prijsje goed dan doen anders afblijven(imo)
Prijs/kwaliteit van hierboven kan goed zijn omdat 't niks kost(denk ik):)
Voor de rest heb ik hier nogal wat Russen gezien en eerlijk gezegd is 9/10 rotzooi en slecht inmekaar gezet, maar dan wel voor weinig centen...
Kortom is 't prijsje goed dan doen anders afblijven(imo)
- Robertdj
Mee eens, ik verwacht geen super afgewerkte klok voor die centen, zou er ook niet mee gaan zwemmen. Vostok trekt me vooral aan omdat het overkomt als de ak47 onder de horloges.
Poljot is ook wel leuk, een klasgenoot heeft een "de luxe" geërfd van z'n opa, je ziet gelijk dat die klok een verhaal heeft.
Deze is ook wel leuk: (met een ander bandje)

Poljot is ook wel leuk, een klasgenoot heeft een "de luxe" geërfd van z'n opa, je ziet gelijk dat die klok een verhaal heeft.

Deze is ook wel leuk: (met een ander bandje)
- Robin
Ik skip steeds meer klokken van m'n shortlist, blijft over de 233/270 Panerai of gewoon weer eens 'n DeepSea ofzo.
Maar nu kom ik deze flyback chrono PAM 00524 tegen, wat 'n prachtding imo, Panerai DNA met toch een chronootje erop, fris ogend..... zal wel weer een enorme levertijd op zitten:

Maar nu kom ik deze flyback chrono PAM 00524 tegen, wat 'n prachtding imo, Panerai DNA met toch een chronootje erop, fris ogend..... zal wel weer een enorme levertijd op zitten:
- HansD
Mocht je een adres gevonden hebben hoor ik het graag. Ik vind het ook weer niet belangrijk genoeg om zelf te gaan zoekenZelf ga ik er sowieso één halen, maar eerst nog even flink speuren welk type en hoe oud/nieuw.

Oom van mij is getrouwd met een Russische en zit daar regelmatig, hem misschien maar eens vragen.
@Robin tuurlijk zal het geen tophorloge zijn. Daar gaat het ook niet om, gewoon grappig om met zo'n brokje Sovjet staal rond te lopen. Die Komadirskie met zwart/rode band hierboven heeft wel wat.
-
OnlineBram
Ben ik nou de enige die de door mij geposte gecustomizede Rolex op deze pagina ontzettend vet vind?
- Robin
@Bram, sorry, nee net ding. Vaak zijn die blackout Rolexen my té pimp, deze is netjes gedaan , al zie ik liever de originele stalen Milgauss en eerlijk gezegd degene zonder groen glas eigenlijk. Maar niks mis mee dat ding wat jij post. Zou 'm wel dragen als ik 'm had.

- Elmar
Bram, ik vind Rolex normaal gesproken helemaal niks, maar de door jouw geposte zwarte versie is super.
Heb je hem al besteld?
Heb je hem al besteld?
-
OnlineBram

Die Elmar hehehe. Goedkoopste die ik gevonden heb zit rond de 7K

Vind het echt een prachtige klok

- RVV
Bram schreef:Ben ik nou de enige die de door mij geposte gecustomizede Rolex op deze pagina ontzettend vet vind?
Mij doet het helemaal niets. Al was zo'n gepimpte de helft goedkoper dan een originele Rolex dan wil ik hem nog niet. Rolex maakt geen limited editions.. al die after markt bedrijfjes die dan zelf een hype proberen te creeëren door iets "exclusiefs" toe te passen. Nee abslouut niet mijn ding. Past ook helemaal niet bij de bedrijfsfilosofie van Rolex (aangaand de sportmodellen van Rolex dan).
- Luco
Robin schreef:Ik skip steeds meer klokken van m'n shortlist, blijft over de 233/270 Panerai of gewoon weer eens 'n DeepSea ofzo.
Deze vind ik erg mooi.
Die groene rolex heeft ook wel wat.