mrbbs schreef:Dennis,Downforce Dennis schreef:
In US boomt de modding-scene voor het 86 platform momenteel ongekend, en verwacht wordt dat er tegen het eind van dit jaar bolt on 300pk F/I kits beschikbaar zijn voor 4000 dollar.
Ik wil er niets van weten iig, de mijne blijft N/A. Ik hoop zelf ooit rond de 250 pk uit te komen, maar dat zien we nog wel. Eerst ff inrijden
Hoe hoop je aan 250pk uit te kopen zonder dat het je nog een halve GT86 extra kost?
Ik wil hem ook graag NA houden, met 230pk zou ik al héél erg blij zijn..
Ik heb contact met mensen van FA20club en die jongens zijn aardig op weg. De eersten met 200+ whp zijn een feit. Ze gaan de volgende maanden een 200 whp pakket aanbieden: Inlaat, Cat-back en ECU tune.
Eerste wat er bij mij opgaat is die Perrin underdrive pulley, verder ga ik nog even kijken welke in- en uitlaatsystemen het dichtst bij mijn criteria komen. Ik heb hier in BE een goeie mapper, dus met de juiste onderdelen zie ik 250 krukpk relatief makkelijk haalbaar. Veel hangt af van de brandstofkwaliteit, maar die is hier in west europa altijd wel goed.
Trouwens, eerste indrukken zijn dat de motoren hun vermogen altijd wel halen. Gelukkig maar, want dat is ooit anders geweest bij Toyota