Lastiger is als je ergens onbekend bent en je staat 'droog' , de Subaru moet echt 98 of hoger hebben anders begint tie boven de 6500 toeren raar te doen.

Alex,
Rene, dit is op afstand de meest onduidelijke post ooit op DF.GTRene schreef:ik zou vandaag naar Enter gaan voor die Ron100 en Porsche dealert ff kijken, doch problemen met men telefoon...(lees numpty met foon)
wilde bv na Enter een rondje Ron98 pompen in Almelo bekijken of die alle eventueel dat spul nog verkopen.
leuke route gemaakt op men Nokia maps op de pc...ff inloggen weer en opslaan zodat ie dan naar Nokia Suite kan en ik het op men foon kan zetten.
maar ships, had die nokia suite niet meer dus alles downloaden (eerst verkeerde natuurlijk) anyways dat ding doet natuurlijk ook niet zo ik het wil maar hoe Nokia het wil (spys are us) hoe dan ook moest vele updates maken...dus duurde 2 uur ofzo en daarna paar uur proberen en installeren doch men foon maakt geen internet verbinding, denk destijds te veel uitgezet omdat ik het nooit gebruikte maar toch elke keer kosten kreeg...dat ding gaat dan snachts ofzo automatisch aan voor kleine zaken waar ik niet om vraag e.d.
hoe dan ook...ondertussen had ik ook een nwe sim only provider dus dacht, wellicht die gegevens downloaden zodat ik dan verbinding kan maken, schijnt dat je bv je uitgestippelde route op de pc kaart alleen kunt downloaden op je Nokia via mobile Internet dus niet via de usb telefoon/pc dus maar die toestand op men foon gezet, maja...durf niet te veel aan te zetten ivm stiekeme net providers kosten zoals bv T-mobile flikt (en anderen) dus ik kan de route kaart die ik zelf maak niet synchroniserenlastig als je op de Navi wil rijden voor zoiets.
magoed, morgen weer een dag
poshel by, chtoby Vojti segodn'a dl'a teh Ron100, i Porsche dealert i sleduyuschiye smotr'at, no problemy s odnim telefonom ... (prochitajte numpty s telefonom),
trebuyemyj eg posle raunda Ron98 Vhod'at v nasosy v predstavlenii Almelo ili vozmozhno ves', chto vse yesche prodayet material.
horoshij marshrut sozdal na kartah Nokia na PC ... i sleduyuschiye login snova i cekonomit' tak, on mozhet pojti v Nabor Nokia, i ya mogu pomestit' eto po odnomu telefonu.
no suda, kotoryye imeli nabor nokia ne tak zagruzka vse (snachala nepravil'no konechno) anyways, chto vesch' delayet konechno ne, poskol'ku ya budu, no chto zhelaniya Nokia (spys - nas) tak ili inache dolzhny byli sdelat' mnogimi izmeneniyami ..., takim obrazom trebuyets'a priblizitel'no 2 chasa i zatem neskol'ko chasov i probuyet ustanovit' eto, no telefon, ne imeyut internet-sv'azi, dumajte slishkom mnogo svobodnogo vremeni, potomu chto ya nikogda ne ispol'zoval, no kazhdyj raz stoit... dobrals'a, ta vesch' idet avtomaticheski noch''u, ili koye-chto dl'a nebol'shih veschej I ne trebuyet i t.d.
tak ili inache ... teper', ya imel nwe Sima tol'ko postavschik, takim obrazom ya dumal, mozhet byt' te dannyye zagruzki, takim obrazom ya mogu soyedinit's'a, kazhets'a Vami eg, vash zaplanirovannyj marshrut na karte PC mozhet tol'ko Ron Brandsteder
Da's wel erg "goedkoop"frank de jonge schreef:98 kost €1,619 in Emlicheim op dit moment.
145 kmGTRene schreef:..hoever is het voor jou 'om' rijden
Gelukkig rij ik op LPG. Das ook te vergelijken met een goeie octaan 100. Maar als ik dan even in Kleve ben om mijn overige dranken aan te vullen. Toppen we ook altijd af met Aral 102. Laatste keer was de Aral 102 1,65 en op de terugweg zag ik dat de e95 bij mij om de hoek 1,74 deed. Ik ga maar wat vaker bier halen denk ik.....daNpy schreef:In nl gisteren e95 getankt voor 1,71, vandaag in Duitsland aral 102 voor 1,71...
Gebruikers op dit forum: Eeuwe, matthyssie, smiley, Will F., Wimo en 2 gasten