Vooraf had ik gevraagd naar de kosten, deze zouden 198 euro incl btw zijn. Nu moest ik tekenen voor de opdracht en vroeg ik zekerheidshalve naar de kosten, 260 euro incl BTW...HUH? Ik zeg dat is vlot duurder geworden!
Verschil had te maken met een pollenfilter en een additief voor bij de diesel om het spruitstuk schoon te maken, al dat moois kreeg ik voor slechts 62 euro,maar was niet meegenomen aan de telefoon omdat het optioneel is...(ook al is het mij nu ook niet gevraagd)
Dat additief klinkt mij echt als de grootste onzin in de oren en een pollenfilter, doe je dat ieder jaar?
Hoe dan ook, ik heb zo'n spruitstuk wel eens aangekeken, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk dat een additiefje daar nog iets aan kan doen...
198 euro vond ik al wel genoeg geld om wat vloeistoffen te vervangen. (genoeg geld, niet té duur ofzo, zij moeten iets kunnen verdienen) Dus ik heb de opties maar weggelaten en als ik het later nodig heb, doe ik het zelf wel. Heb ik het nodig?
Oh en als er iemand aan een onderhoudsschema kan komen voor zo'n bus, dan houd ik me aanbevolen, ik wil het wellicht toch maar zelf gaan doen als de garantie verlopen is.