Ja heb 'm net even kort 'gewassen' nou dat schoot ook niet echt op:)
Thom, in 't algemeen houd ik me 'keurig' aan de snelheid. De fun met dit ding ligt ergens anders. OOk al zit je zo op 240(max codering winterbanden) maar dan zwabbert ie wat:)
Deze artistieke plaat totaal doordacht natuurlijk met die zonnestralen die snelheid uitbeelden laat duidelijk de viezigheid van dat ding niet zien:
Dan heb ik me gisteren met nog één plek vrij bij Dick en Driftdagen.nl weer eens ingeschreven om op Papenburg te driften 14 april a.s. Dat moet dan weer met deze wintersetup. We gooien a.s. woensdag de 19 inchers er weer onder zoals 't nu lijkt.
1 :7.5 gemiddeld over 3000km nu.
De N55 midpipe klinkt super brobbelend en hij trekt ook boven de 6000 nog beter door.
Mods?
Tja had 't met Leen en André nog over 'n Akra uitlaat. Vind 't skitterend maar wel wat prijzig.
Misschien het alcantarastuurtje ook dan en als de PS2s op zijn(nog lang niet want ik reed 'de hele tijd' met de wintersetup, dan maar eens naar 'n steje Supersports, maar dat zal wel nazomer worden.
Ding is weer-ga-loos qua rijden en qua looks zo 'standaard' ook al helemaal Gr B /WRC achtig. Zo'n stoer dingetje.
'Min'punten:
-Hij wordt te gauw vies zoals ik er mee rijd.
-Bij 160/170 rijdt ie 't best en 'stilst'

-De auto nodigt uit voor 'al het hooliganism' zodat je vanalles uitvindt in bochtjes om weer 'n kick te krijgen, maar da's eigenlijk 'n pluspunt. Ding is TE leuk om niet mee te rijden/glijden.
-Te weinig tijd om nu echt nog te genieten van het ding maar daar komt verandering in.